23:23

Denko - marzec.

Witajcie!

Nie wiem jak to się stało, ale nie było marcowego denka. Także już się poprawiam i pokazuję, co zużyłam, bo już powoli czas na denko kwietniowe.



Lovely, Celeb - kredka do oczu - była w zestawie z eyelinerem. Nie lubiłam jej.
Rimmel, Wonder'Luxe Volume Mascara - tusz do rzęs - nie był najgorszy, ale oczekiwałam większego pogrubienia.
Maybelline, Lash Sensational - tusz do rzęs - był w porządku. Wydłużał rzęsy, nie sklejał,
Rimmel, Lasting Matte - podkład - dość dobrze krył, matowił, ale nie na długo. Może wypróbuję go z innym podkładem.
Maybelline, Superstay - podkład - dobrze kryje, matuje na długo, nie robi ,,ciastka".
MaxFactor, FaceFinity All Day Flawless - podkład - bardzo fajnie kryje, nie robi maski, jest trwały.
Tisane - balsam do ust w tubce - pisałam o nim TUTAJ.
Sephora, Rouge Matte - matowa pomadka - mega trwała, można jeść i pić. No hit!
Eveline, Velvet Matt - matowa pomadka - również była trwała. Pisałam o niej TUTAJ.
Lovely, Cooking Time - sypki puder - słyszałam tylee pozytywnych opinii, że go kupiłam i się zawiodłam. Matowił, ale nie na długo...  
 

Cleanic, Bella Comfort - płatki kosmetyczne - i jedne i drugie były dobre, bo się nie rozwarstwiały, nie przemakały.
Bisutang - maseczka w płachcie - tak, tak wiem Aliexpress i w ogóle, ale zamówiłam ją jakiś czas temu, użyłam i byłam w szoku! Meeega nawilżyła twarz, ale nie wiem czy się skuszę jeszcze na kosmetyk z ali...
Biodermic - krem na dzień/na noc - odsyłam Was do recenzji TUTAJ.
Cien - płyn micelarny - dobrze zmywał, nie podrażniał.
Nivea, MicellAir - płyn micelarny - dobrze zmywał, był okej. Pisałam o nim TUTAJ.
Selfie Project - maseczka peel-off - myślałam, że będzie lepsza. Pisałam o niej TUTAJ
AA, Bubble Mask - maseczka bąbelkowa - nie była najgorsza, jeśli chodzi o działanie, ale nie mogę się przyzwyczaić do bąbelków.


Perfecta, SPA - masło do ciała - pachniało cudownie! Nieźle nawilżało. Pisałam o nim TUTAJ.
Calluna Medica - krem do twarzy - przyjemnie pachniał, szybko się wchłaniał.
BeBeauty Care - żel pod prysznic - przecudownie pachniał, świetnie odświeżał!
Nivea, Dry Fresh - dezodorant - super chronił.
Adidas, Get Ready - dezodorant - również dobrze chronił.
Blend-a-med - pasty - dobrze myły.


Marion - złuszczające skarpety - świetne! Działały jak powinny.
Anida Pharmacy - krem do rąk -wspaniale nawilżał i regenerował dłonie.
Delia - zmywacz lakieru hybrydowego - lakieru hybrydowego, serio? Mogłam go trzymać na paznokciach przez godzinę i nic... Użyłam jako zwykłego zmywacza...
Hebe - zmywacz do paznokci - dobrze zmywał, nie śmierdział.
Eveline, Vitamin Booster - odżywka do paznokci - wzmacniała paznokcie, przedłużała trwałość lakieru.
MeMeMe - lakier do paznokci - nawet nie wiem skąd go miałam. Zwyklak.


Nature Box - szampon - dobrze mył, pięknie pachniał, wzmacniał kolor.
Garnier Fructis, Goodbye Damage - szampon - ładnie pachniał, dobrze mył, włosy rzeczywiście były mocniejsze.
Schwarzkopf, Gliss Kur - odżywka - cudnie pachniała, nie miałam problemów z rozczesywaniem włosów, włosy były gładkie.


Jak Wam idzie zużywanie kosmetyków? Mnie naprawdę dobrze, denko kwietniowe i majowe będzie naprawdę duże ;)




8 komentarzy:

  1. Ja aktualnie mam ten podkład maxfactora i tez jestem z niego zadowolona :) na promkach w rossmanie chciałam kupic ten podkład rimmela i zmartwiałas mnir ze nie jest trwały ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dość tłustą cerę, więc pewnie dlatego ;(

      Usuń
  2. Nie znam tych kosmetyków, ale widzę, że niektóre są bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam te bąbelkowe maski do twarzy. Trochę łaskoczą te bąbelki, ale sam efekt działania ich bardzo mi się podoba. Lubię je jeszcze dlatego, że łatwo się je zmywa z twarzy. Te wszystkie zasychające często podrażniają moją skórę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z biedronki bardzo lubię, podkład rimmela dla mnie był bardzo słaby, a tusz maybelline taki przeciętny :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bylam ciekawa tek^go podkladu z Maybelline, chyba teraz musze sobie go kupic :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger