16:02

BioDermic - krem na dzień/ na noc z kwasem hialuronowym.

Witajcie!

W końcu skończyła się sesja, a ja mam krótkie wakacje! Do tego pogoda jest iście wakacyjna - także żyć nie umierać.

Skoro nawiedziły nas porządne upały, chcę przedstawić kremy, które są idealne, szczególnie latem.


Obietnice producenta:

Zaawansowany krem zawierający hydrokompleks, który, działając wielopoziomowo, znacząco poprawia nawilżenie skóry. Połączenie kwasu hialuronowego oraz lekkich emolientów tworzy na powierzchni skóry film, który chroni przed nadmierną utratą wody z naskórka. Kwas hialuronowy nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Doskonale przygotowuje skórę na przyjęcie substancji aktywnych z kremu. Kompleks substancji aktywnych jest uwalniany do warstwy rogowej naskórka, zapewniając długotrwałe nawilżenie. Olej sezamowy zawiera naturalną witaminę E oraz przeciwutleniacze chroniące skórę przed wolnymi rodnikami powodującymi starzenie się skóry. Kwas linolowy i inne zawarte w oleju kwasy tłuszczowe działają na skórę nawilżająco i łagodząco, niwelują suchość i szorstkość skóry.

Obietnice producenta:

Wysoko zaawansowany krem na noc oparty na składnikach aktywnych poprawiających nawilżenie i jędrność skóry. Kwas hialuronowy charakteryzuje się bardzo silnymi właściwościami higroskopijnymi, dzięki temu znacząco zwiększa nawilżenie skóry. Wygładza, poprawia elastyczność, ujędrnia. Olej sezamowy posiada bardzo efektywne właściwości regeneracyjne, wpływające na poprawę elastyczności skóry. Wykazuje działanie fotoochronne. Kwas linolowy działający nawilżająco i napinająco uzupełnia cement międzykomórkowy przez co zmniejsza transepidermalną utratę wody.


Pojemność:

50 ml

Cena / Dostępność:

59 zł / BioDermic

Zapach:

delikatny, przyjemny - nie czuć go na twarzy

Konsystencja:


jak widzicie, nie jest ani rzadka, ani też gęsta. 



Opakowanie:

plastikowa butelka, z pompką - uwielbiam właśnie takie opakowania, bo nie muszę ,,paprać" palcami po słoiku, nie martwię się, że jest to niezbyt higieniczne. Pompka się nie zacina, dlatego wydobywanie produktu to przyjemność ;)


Krem z kwasem hialuronowym jest idealny na wiosnę i lato, bo właśnie wtedy często nasza skóra jest narażona na wysuszanie: wysokie temperatury, słońce, woda na basenie itp. 

Krem na dzień nakładałam zaraz przed zrobieniem makijażu i wiecie co? Mam wrażenie, że lekko przedłużał trwałość, a na pewno podkład się lepiej ,,wtapiał" w skórę.

Krem bardzo szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustej warstwy. Dawno nie miałam tak dobrego kremu na dzień!

Jeśli chodzi o krem na noc to również szybko się wchłaniał, nie pozostawiał tłustego filmu, nie robił ,,lepkiej" twarzy.


Jeśli o chodzi o EFEKTY - to mniej więcej po tygodniu zauważyłam, że cera była bardziej nawilżona, gładka, promienna. Po kolejnym tygodniu doszło jeszcze większe nawilżenie, skóra jest bardziej napięta. 


Dodam, że kremy są mega wydajne!



Produkty przetestowałam w ramach współpracy z
https://biodermic.pl/
Fakt ten nie wpłynął na moją opinie.




Kremy skradły moje serce, a Wy znacie te produkty?

11 komentarzy:

  1. Polubiłam produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło wspominam ten kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam kosmetyki tej firmy. Fajnie mi się sprawdzały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co ma hialuron jest moim sprzymierzencem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremów z tej serii nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki, w których znajduje się kwas HIALURONOWY. Moim ulubionym produktem jest juvederm ultra. Super wydajne oraz skuteczne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam marki, ale ten produkt bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger