23:28

Dermena - lotion do włosów.

Witajcie!

Wracam po krótkiej przerwie, ale miałam małe problemy z blogiem przez zmianę szablonu, ale już jest prawie dobrze :)

Bez wątpienia jestem włosomaniaczką. Niekiedy leniwą... Moje włosy są dość cienkie i czasami wypadają. Tak było w ostatnim czasie, w związku ze zmianą pracy, pojawił się mały stresik, przez co włosy zaczęły bardziej wypadać. Sięgnęłam wtedy po lotion Dermena

Jako jedyny na rynku zawiera molekułę Regen7- aktywną substancje pochodzenia witaminowego, wzmacniającą mieszek włosowy, poprawiającą jego odżywienie i stymulującą odrastanie włosów.
Skład lotionu wzbogacono aktywnym multi kompleksem H-VIT pochodzenia naturalnego, który reguluje wydzielanie sebum i redukuje ryzyko uszkodzenia mieszków włosowych na drodze androgenowej. Działa dotleniająco, wzmacniająco i regenerująco na skore głowy i strukturę włosów.


Pojemność: 150 ml

Cena: ok. 40 zł, ale trzeba szukać w różnych aptekach 

Skład: Aqua, Alcohol, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Glycyrhhiza Glabra Rhizome/root, Rose Extract, Cichorium Intybus Leaf Extract, Bertholletia Excelsa Butylparaben, Ethylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Disodium EDTA, Hydrolyzed Rhodophycea Extract, Menthol, Biotin, Panthenol, Phenoxyethanol, Imidazolidinyl Urea, PEG- 40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, DMDM Hydantoin, Methyl Niacinamide Chloride, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Citral, Geraniol 

Zapach: mocno alkoholowy


Produkt jest zamknięty w buteleczce ze sprayem. Trochę nieskładnie to napisałam, ale myślę, że wiecie o co chodzi. Spray się nie zacina. 


Producent zaleca, by stosować lotion dwa razy dziennie. Nieraz robiłam tak, czasami używałam tylko po myciu na mokrych włosach. Jak już wspomniałam zapach jest mocno alkoholowy, jednak po kilkunastu minutach nie czuć go na włosach. 

Produkt nie skleja włosów, nie powoduje przetłuszczenia, nie wysusza włosów. 

Zauważyłam większy przyrost, pojawiły się baby-hair. No i co najważniejsze zmniejszyło się wypadanie włosów.

Dodam, że produkt jest mega wydajny!



Znacie ten lotion? Macie problem z wypadającymi włosami? ;)

14 komentarzy:

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger