18:16

Regenerum - regeneracyjne serum do ciała.

Witajcie!

Na nowo zrobiło się ciepło, z czego się bardzo cieszę, żeby tylko słońce cały czas świeciło, bym mogła się opalać to będzie bomba! :)

Nawilżanie, wygładzanie ciała to dla mnie podstawa! Ostatnio mam hopla i balsamuję się nawet kilka razy dziennie. Już teraz zdradzę, że owe serum podbiło moje serce! Mojej mamy też! :)

Obietnice producenta: Regenerum Regeneracyjne serum do ciała w spray`u firmy Aflofarm zdecydowanie poprawia stan skóry. Wyraźnie zwiększa poziom nawilżenia i chroni przed przesuszeniem. Stymuluje odnowę naskórka i działa kojąco na podrażnienia. Regenerum Regeneracyjne serum do ciała w spray`u firmy Aflofarm to wyjątkowy kosmetyk, który skutecznie pielęgnuje i odżywia skórę. Dzięki zawartym w nim naturalnym cząsteczkom nawilżającym zatrzymuje cząsteczki wody w naskórku i zapobiega ich odparowywaniu. Odbudowuje naturalny płaszcz hydro-lipidowy. Wykazuje właściwości przeciwutleniające i neutralizuje działanie wolnych rodników, jednocześnie spowalniając procesy starzenia się skóry. Koi i łagodzi podrażnienia. Przyśpiesza odnowę uszkodzonego naskórka oraz działa regenerująco. Regenerum Regeneracyjne serum do ciała w spray`u firmy Aflofarm zdecydowanie zwiększa poziom nawilżenia i natłuszczenia skóry. Zabezpiecza przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych (np. wiatru, mrozu). Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest gadka i jedwabiście miękka.

Pojemność: 180 ml

Cena: ok. 20 zł

Skład: Aqua, Butane / Propane / Isobutane, Cetearyl Isononanoate / Cetereth-20 / Cetearyl Alcohol / Glyceryl Stearate / Glycerin / Ceteareth-12 / Cetyl Palmitate, Hydrogenated Polydecene, Isohexadecane, Propylene Glycol / Glycerin / Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum / Caesalpinia Spinosa Gum, Glycerin, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolyzed Collagen, Propylene Glycol / Persea Gratissima Fruit Extract, Phenoxyethanol / Ethylhexylglycerin, Hydroxyethyl Acrylate / Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Panthenol, Propylene Glycol / Polysorbate 80 / Calendula Officinalis Flower Extract / Aloe Barbadensis Leaf Juice / Mel Extract / Opuntia Ficus-Indica Extract / Pyrus Communis Fruit Extract / Passiflora Edulis Fruit Extract, Parfum.

Konsystencja: lekka pianka


Zapach: lekko kwiatowy.


Balsam mieści się w butelce z atomizerem, wygląda jak dezodorant. Atomizer nie zacina się. Bardzo łatwo się ,,spryskuje", ale musimy pamiętać, by butelkę trzymać blisko skóry.

Jak już wspomniałam serum ma formę pianki, która jest lekka, ale nie spływa. Bardzo łatwo się rozsmarowuje.
Bardzo szybko się wchłania, dlatego praktycznie od razu można założyć ubranie. Przez tą wspaniałą formę serum używam w ciągu dnia. 

Produkt nie uczula, nie podrażnia. Nie pozostawia lepkiej warstwy. 

Skóra jest nawilżona, gładka i miękka. No i ładnie pachnie, aczkolwiek zapach utrzymuje się tylko przez chwilę. 

Idealnie nadaje się do ukojenia skóry po depilacji. 

Jest wydajne!


Na koniec przestawię konsystencję w formie krótkiego filmu :D

Znacie ten produkt? :)

13 komentarzy:

  1. to serum używałam dokładnie rok temu latem, bardzo je polubiłam i też recenzowałam, polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. O firmie sporo słyszałam ale tego produktu jeszcze nie używałam, brzmi ciekawie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Regenerum są mi niestety nieznane ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z regnerum nie miałam jeszcze nie ale to serum jakoś mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam przeczucie, że dla mojej bardzo suchej skóry, działanie byłoby trochę zbyt słabe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię KOSMETYKI z REGENERUM,ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to serum! :) Faktycznie, jest niezastąpione po depilacji, bo pięknie łagodzi wszelkie podrażnienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja używałam kiedyś tego serum do rąk i do rzes i całkiem fajnie się to 1 sprawdziło, to 2 raczej nie bardzo, nie widziałam większej różnicy. Ale tą nowością do ciała chętnie się zainteresuję :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałem i stosowałem do rąk ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe. Kiedyś się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, robiłam ostatnio zakupy w internetowej aptece melissa i widziałam to serum, ale ostatecznie się nie zdecydowałam. Po Twojej recenzji już jednak wiem, że je zamówię, tym bardziej, że jest teraz w świetnej cenie, bo kosztuje tylko 11zł :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi ciekawie, musiałabym stestować :) ciekawi mnie formuła tego cuda, ciekawe jak by się u mnie sprawdziło...

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, właśnie szukałam jakiegoś dobrego serum do ciała :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger