17:35

CD, Happy Deo - pachnące dezodoranty i mgiełka.

Witajcie!

W kwietniu na spotkaniu blogerek otrzymałam kosmetyki firmy CD. Była to moja pierwsza styczność z tymi kosmetykami. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły?

Kusi zapachem i posiada wiele cennych składników, w tym witaminę C – pomarańcza to owoc, który ma wiele do zaoferowania. Wykorzystywany jest w medycynie oraz coraz częściej w kosmetykach do pielęgnacji. Produkty zawierające olejki eteryczne pomarańczy mają działanie odprężające i poprawiające nastrój. Ten przyjemny aromat stanowi główną nutę zapachową nowej linii dezodorantów marki CD – Happy Deo!

Obietnice producenta: CD dezodorant spray Happy o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy zapewnia zastrzyk energii na cały dzień a delikatna formuła chroni przed nieprzyjemnym zapachem aż do 24 godzin.Przebadany dermatologicznie.Odpowiedni dla skóry wrażliwej.Nie pozostawia białych śladów.Nie zawiera soli aluminium.

Pojemność: 150 ml

Cena: ok. 10 zł

Skład: Butane, Alcohol denat., Isobutane, Propane, Isopropyl Myristate, Parfum, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Dezodorant jest zamknięty w typowej dla tego typu produktów buteleczce z atomizerem. 


Dezodorant pięknie pachnie świeżą pomarańczą. Jest to zapach idealny na gorące, letnie dni. Nie zostawia śladów na ubraniach, szybko się wchłania. Nie podrażnia skóry, nawet zaraz po depilacji. Nie mam większych problemów z potliwością, także nie wiem jak się sprawdzi u kogoś kto ma takie problemy.

Produkt daje uczucie długotrwałego odświeżenia. Dobrze chroni i w zwykły dzień, przy zwykłych czynnościach, ale równie dobrze daje sobie radę przy ćwiczeniach fizycznych.

Obietnice producenta: CD dezodorant spray Happy o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy zapewnia zastrzyk energii na cały dzień a delikatna formuła chroni przed nieprzyjemnym zapachem aż do 24 godzin.Przebadany dermatologicznie.Odpowiedni dla skóry wrażliwej.Nie pozostawia białych śladów.Nie zawiera soli aluminium.

Pojemność: 50 ml

Cena: ok. 10 zł

Skład: Alcohol denat., Aqua, Triethyl Citrate, Hydroxypropylcellulose, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Dezodorant jest zamknięty w szklanej buteleczce. Jest to tzw. dezodorant kulkowy. Owa kulka nie zacina się, nie nabiera za dużo produktu, ale też nie za mało, więc nie musimy się namęczyć przy aplikacji.


Jest to dość mokry produkt, ale szybko się wchłania w skórę. Nie jest lepki, więc zaraz można założyć ubranie. Nie pozostawia śladów na ubraniu. Jak dezodorant w spray'u mogłam używać zaraz po depilacji, tak tego nie dałam rady. A oba mają w składzie alkohol.
Dezodorant dobrze chroni, tak jak powyższy i w zwykły dzień i podczas ćwiczeń czy upałów.

Obietnice producenta: Dezodorant CD Happy w formie atomizera o świeżym i pobudzającym zapachu kwiatu pomarańczy zapewnia zastrzyk energii oraz niezawodną ochronę przed nieprzyjemnym zapacham aż do 24godzin.Przebadany dermatologicznie.Odpowiedni dla skóry wrażliwej.Nie pozostawia białych śladów.Nie zawiera soli aluminium.

Pojemność: 75 ml

Cena: ok. 10 zł

Skład: Alcohol denat., Aqua, Glycerin, Triethyl Citrate, Parfum, Citric Acid, Citronellol, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool

Kolejny produkt to deo atomizer. Jest w szklanej buteleczce, swoją drogą jestem ciekawa czy rozbija się podczas upadku, czy nie, dlatego obchodzę się z nimi jak z jajkiem :D
Atomizer nie zacina się.


Ten produkt używam jak mgiełkę do ciała, więc się nie wypowiem czy chroni przed potem. Dezodorant pięknie pachnie, tak orzeźwiającą, dlatego jest moim przyjacielem na upałach. Nie brudzi ubrań, szybko się wchłania, ale zapach pozostaje przez chwilę.


Podsumowując: Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Działają, pięknie pachną i nie mają w składzie soli aluminium. Posiadają alkohol, ale jest niewyczuwalny. Dla mnie bomba :)

Znacie tę markę? :)

15 komentarzy:

  1. Mam dezodorant ale niestety nie daje mi żadnej ochrony!=.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mgiełkę, ale zapach jest bardzo nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
  3. super,że jesteś zadowolona, ja nie miałam jeszcze okazji poznać na sobie działania kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. super że działają :D ostatnio kupiłam jakiś deo także bez soli aluminium i niestety miałam wrażenie, że w ogóle nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedys produkty z tej firmy i byłam bardzo zadowolona - mialam chyba lawendową wersję :)
    Obserwuje kochana! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja za nimi bardzo nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger