14:50

Cuccio, Body Butter - masło do dłoni, stóp i ciała.

Witajcie!

Kremy do rąk, do stóp, do ciała to podstawa mojej pielęgnacji. 3 w 1? Brzmi świetnie! Jesteście ciekawi czy owy produkt był świetny?

Obietnice producenta: Luksusowa pielęgnacja ciała, dłoni i stóp
Nawilża, odżywia i odbudowuje naturalną warstwę tłuszczową skóry, zapobiega jej pękaniu. Polecane dla osób korzystających z solarium. Ta intensywnie nawilżająca kuracja pozostawia jedwabistą i gładką skórę.

Antybakteryjne i antyseptyczne.  Neutralizuje wolne rodniki. Zapobiega starzeniu się skóry, ujędrnia.  Pozostawia uczucie czystości i świeżości. Witaminy i odżywki z papai i guawy wygładzają fakturę i poprawiają koloryt skóry.

Pojemność: 240 ml

Cena: +/- 50 zł

Konsystencja: dość lekka


Zapach: pachnie egzotycznie

Masło jest zamknięte w małym, plastikowym słoiczku z nakrętką. Bardzo podoba mi się szata graficzna - egzotyczna, jak zapach.


Produkt szybko się wchłania, nie jest ,,lepkie". Nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Dobrze nawilża, pozostawia skórę gładką. Byłam w szoku, gdy zobaczyłam konsystencję, bo zwykle masła są zbite i dość ciężkie. To jest lekkie i łatwe w używaniu. 

Niestety zapach nie przypadł mi do gustu, ale masło jest już w dobrych rękach.

Ogólnie jest to dobrze nawilżający produkt, ale minusem jest cena. Małe opakowanie kosztuje około 50 zł. Mimo to uważam, że warto wypróbować ;) 

Znacie ten produkt? Znacie firmę Cuccio?

7 komentarzy:

  1. Mam inny wariant zapachowy, z kokosem, i ten mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy spodobalby sie mi taki egzotyczny zapaszek hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie egzotyczne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię masła, ale nie wiem czy byłabym w stanie zapłacić tyle za produkt, którego nie znam i nie wiem czy mi się sprawdzi. Chyba, że znajdę go kiedyś w promocji, bo sam produkt zapowiada się ciekawie. Chociaż pewnie będę rozglądać się za innym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubiłam się z tym produktem i mi zapach przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger