23:46

Refan - perfumy.

Witajcie!

Chyba każda kobieta uwielbia perfumy! Ja oczywiście należę do tego grona :)
Zapach, o którym dzisiaj opowiem to zamiennik perfum Carolina Hererra - Good Girl.


Grupa : orientalno - kwiatowa
Nuty głowy: migdał / kawa
Nuty serca: jaśmin / tuberoza
Nuty bazy: fasola tonka / kakao

Pojemność: 30 ml

Cena: 48 zł

Flakon, butelka nie wiem jak się to fachowo nazywa jest szklany, przezroczysty z napisem Refan.
Na spodzie znajdziemy numer danego zapachu i skład.


Buteleczka ma atomizer, który na całe szczęście nie zacina się.


Perfumy otulają skórę delikatną mgiełką, która po kilku/kilkunastu minutach staje się coraz bardziej intensywna, jednakże nie jest to ciężki zapach.

Nie wyczuwam w nim kawy, ale migdały jak najbardziej. Potem dochodzi do tego piękny zapach jaśminu... 

Jest to zapach idealny na lato! Utrzymuje się na skórze około 10 godzin, a na włosach czy ubraniu nawet cały dzień!

Nie używałam perfum Good Girl, także nie wiem czy różnią się te zapachy, czy też pachną tak samo.


Znacie firmę Refan? :) Jakie zapachy wybieracie na ciepłe dni?



19 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żadnego zapachu marki Refan . bardzo proste opakowanie perfum

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow mega długo się utrzymuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odpowiednim Good Girl z innej firmy. Znam też oryginał. Dla mnie jest to zdecydowanie mocny, wyrazisty i ciężki zapach.

    OdpowiedzUsuń
  4. migdały i jaśmin to propozycja idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Refan ma swoje wysepki w galeriach, może znajdziesz? :)

      Usuń
  5. Musiałabym go gdzieś powąchać, bo nie jestem pewna czy by mi się spodobał. Na ciepłe dni zazwyczaj stosuję Elizabeth Arden, Green Tea Tropical - dla mnie na upały jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach migdałów bardzl ubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie spodobałby Ci się zapach perfum :)

      Usuń
  7. Jestem bardzo ciekawa, jak pachną te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam, ale z chęcią bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger