18:13

Le Petit Marseillais - rozświetlający rytuał.

Witajcie!

Nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy otrzymałam przesyłkę ambasadorki Le Petit Marseillais. Była to moja pierwsza przesyłka od owej firmy i mam nadzieję, że nie ostatnia, bo jestem zachwycona tą marką :)


Do testów otrzymałam dezodorant, mleczko do ciała i olejek do mycia.

Mleczko - nawilżające rozświetlenie
Obietnice producenta: Odkryj zmysłowy rytuał pielęgnacji Le Petit Marseillais. By Twoja skóra mogła przez cały rok lśnić tak, jak w promieniach letniego słońca. Le Petit Marseillais połączył 3 cenne składniki tworząc Mleczko Nawilżające Rozświetlenie. 
Formuła zmysłowej pielęgnacji:
Olejek Morelowy: złocisty olejek otrzymywany jest z pestek moreli, zbieranych w słonecznym regionie Morza Śródziemnego.
Biała Lilia: symbol kobiecości i czystości od wieków używany w recepturach kosmetyków pielęgnacyjnych.
Masa Perłowa: złociste pigmenty masy perłowej naturalnie odbijają światło i rozświetlają twoją skórę. Dzięki lekkiej konsystencji mleczko szybko się wchłania.
Komfort 24h – Twoja skóra staje się rozświetlona i odżywiona, wygląda pięknie przez cały dzień.

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 12 zł

Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Glycerin, Lilium Candidum Flower Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Caprylyl Glycol, Mica, Silica, Hydrogenated Palm Glycerides, Potassium Cetyl Phosphate, Butylene Glycol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, p-Anisic Acid, Parfum, CI 77891, CI 15985, CI 19140.

Zapach: najbardziej wyczuwam morelę. Jest to typowo letni zapach.

Konsystencja: lekko gęsta.


Mleczko mieści się w plastikowej butelce z pompką (!). Uwielbiam produkty z pompką!
Jak wspomniałam przy konsystencji mleczko jest lekko gęste, bardzo łatwo się rozsmarowuje na skórze. Szybko się wchłania, dzięki czemu praktycznie od razu można założyć ubranie. Nie powoduje uczucia lepkości, nie uczula. 
Skóra jest nawilżona i rozświetlona. Pełna złocistych drobinek, ale nie wygląda jak posypana brokatem, w czasach dyskotek w podstawówce :D
Jest to mój hit na lato i nie tylko!
Dodam, że zapach utrzymuje się przez dobrych kilka godzin.

Olejek do mycia ciała
Obietnice producenta: By Twoja skóra mogła przez cały rok lśnić, tak jak w promieniach letniego słońca, Le Petit Marseillais połączył 2 cenne składniki: Olejek morelowy & Olejek z płatków róż, tworząc Pielęgnujący Olejek do mycia - Rozświetlenie.

Pojemność: 250 ml

Cena: ok. 12 zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Caprylic/Capric Trigliceride, Rosa Damascena Flower Extract, Polyquaternium-7, Polysorbate 20, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Parfum, Citronetlol, Geraniol, CI 47005, CI 1720.

Zapach: pachnie owocowo

Konsystencja: średnio gęsta, bardziej bym powiedziała, że jest dość płynna.


Olejek jest zamknięty w buteleczce z zamykaniem typu ,,klik". Łatwo się wydobywa. Dobrze się rozprowadza na skórze, dobrze się pieni, dobrze myje. Pozostawia skórę gładką i miękką.

Dezodorant pielęgnujący
Obietnice producenta: Olejek morelowy & Olejek z szałwii - zapraszamy do zmysłowego świata pielęgnacji. By zapewnić 24 h świeżości Le Petit Marseillais stworzyło idealną kompozycję zawierającą dwa wyjątkowe składniki. 
Nie zawiera soli aluminium!

Pojemność: 200 ml

Cena: ok. 14 zł

Skład: Alcohol Denat, Butane, Isobutane, Propane,Propylene Glycol, Salvia Sclarea Oil,Prunus Armeniaca Kernel Oil,Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate,Triethyl Citrate,PEG-40 Hydrogenated Castor Oil,Tocopherol, Parfum, Linalool

Zapach: morelowo - owocowy

Produkt jest zamknięty w typowym dla dezodorantów opakowaniu. Aerozol nie zacina się.


Dezodorant nie podrażnia skóry, nawet zaraz po depilacji. Bardzo dobrze chroni i w pochmurne, leniwe dni i w upalne dni, nawet przy wysiłku fizycznym. Zapach jest dość długo wyczuwalny.

Podsumowując: Jestem zachwycona tą linią! Wszystkie kosmetyki nieraz będą gościć w mojej łazience. Próbki mleczka, które otrzymałam rozdałam przyjaciółkom i również są zachwycone ;)


Mieliście już okazję używać tych kosmetyków? Co o nich  sądzicie?

13 komentarzy:

  1. Ja się najbardziej polubiłam z mleczkiem z tej serii i już go zużyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam na zmianę z innym balsamem, także jeszcze nie zużyłam ;)

      Usuń
  2. fajna linia ale myślałam, że w mleczku nie będzie parafiny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej serii nie znam, ale miałam kilka innych produktów, które były niesamowicie zachwalane w blogosferze i wszystkie były bublami.

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajnie ta seria się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam żel pod prysznic tej marki i na tym produkcie moja znajomość z kosmetykami tej firmy na pewno się nie skończy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale te zapachy sprawiają, że chcę je wypróbować :D

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie produkty Le Petit Marseillais :3 Mysle, ze ta seria tez by mi przypadła do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie używała nic z tej serii, zapowiadają się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger