22:50

Maybelline, Fit Me - puder.

Witajcie!

Lipiec trwa już drugi tydzień, a ja ani razu nie mogłam pojechać nad wodę, bo jest zbyt zimno.
Z niecierpliwością czekam na upały! ;)


Opis produktu:

Jest idealny do wykańczania makijażu, pozostawia skórę gładką, świeżą i naturalną. Zapewnia kompletne, ale delikatne krycie. Puder zapewnia najwyższy stopień dopasowania z kolorytem cery przy każdej aplikacji, przez cały dzień. Wyjątkowo łączy się ze strukturą skóry, nie ściera się i nie osadza się w zagłębieniach.

Pojemność:

 14 g

Cena:

30 zł

Skład:

Talc, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Paraffinum Liquidum/Mineral Oil, Alluminum Starch Octenylsuccinate, Phenoxyethanol, Laoryl Lysine, Methylparaben, BHT, Tocophetyl Acetate [+/- May Contain CI 77491, CI 77492, CI 77499/Iron Oxides, Mica, CI 77891/Titanium Dioxide] (F.I.L. B1/173918).



 Opakowanie:

plastikowe pudełeczko, zamykane na zatrzask. Wytrzymałe. Kilka razy mi spadło na ziemię i nadal jest całe.


Puder zawsze nakładam pędzlem. Pędzel lekko przyciskam do skóry i takimi jakby stemplującymi ruchami wklepuję produkt. Ta metoda jest dla mnie najlepsza - produkt jest jeszcze trwalszy. 


Puder bardzo dobrze matowi, ale nie powoduje sztucznego efektu. Nie podkreśla suchych skórek.
Jeśli chodzi o trwałość to przez 4-5 godzin cieszę się matową skórą, potem muszę zrobić drobną poprawkę, ale tak bywa z większością pudrów w kamieniu. 

 

*** W połączeniu z podkładem Maybelline Fit Me puder trzyma się około 8 godzin! To jest prawdziwa moc! ;)


 Znacie może ten puder? :)

7 komentarzy:

  1. To jest ciekawe, że cały czerwiec było upalnie, a teraz jest zimno.
    Ten puder ma ciekawe opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie widzialam tego pudru w okraglym opakowaniu ja mam w kwadratowym, lubie jego krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to kwadratowe opakowanie pojawiło się ostatnio w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji by sięgnąć po ten puder..ale wszystko przede mną, szczególnie, że widze, że warto się nim zainteresować.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger