14:18

Lirene Dermoprogram, proVita D, Opti corrector, Korygująco - wygładzający krem pod oczy z wit. D

Witajcie!

Nie mogę uwierzyć, że połowa lipca za nami. W sumie to wcale tego nie czuję, bo pogoda od początku miesiąca bardziej przypomina wiosenną, a nie letnią. Ale cierpliwie czekam na upały!


 Opis produktu:
Krem pod oczy korygująco - wygładzający proVita D Lirene:
- Redukuje cienie i obrzęki pod oczami.
- Wygładza zmarszczki mimiczne
- Odbudowuje lipidy i nawilża.
Krem pod oczy korygująco - wygładzający proVita D Lirene jest przeznaczony do stosowania na dzień i na noc.


Pojemność:

15 ml
 
Cena:

ok. 15 zł

Składniki:



 Konsystencja:

 gęsta, a zarazem lekka. Łatwo się wklepuje, nie bieli skóry.


 Opakowanie:

plastikowa tubka, z nakrętką. Jest miękka, więc bardzo łatwo się wydobywa produkt.
Dodatkowo przy zakupie tubka jest schowana w kartonik, na którym znajdziemy dużo informacji.


Krem łatwo się wydobywa z tubki. Łatwo i przyjemnie się wklepuje pod oczy. Nie podrażnił skóry, nie piecze, gdy dostanie się do oka.

Szybko się wchłania, więc jest idealny nie tylko na noc, ale i na dzień, bo praktycznie od razu można robić makijaż.


Skóra jest napięta, cienie są lekko rozjaśnione. Ogólnie krem wygładza, ale ... nic nie nawilża, ale też nie wysusza.


Ogólnie krem jest całkiem dobry, ale jeśli macie suchą skórę pod oczami, to nie będziecie zadowoleni, jeśli tak jak ja nie macie problemów to nie będzie źle ;)


Znacie ten krem?

19 komentarzy:

  1. Brzmi całkiem zacnie! Produkty Lirene zawsze raczej się u mnie sprawdzały. Może powinnam spróbować tego kremu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wolałabym by jednak podziałał trochę nawilżająco..

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja nie lubię upałów 20 stopni mnie w zupełności wystarcza. czasami sięgam po kosmetyki Lirene

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie 20 stopni może być wczesną wiosną, jesienią. Ale latem jest mi zimno :D

      Usuń
  4. ja w sumie nie mam suchej skóry, więc może byłabym zaodowlona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to za mało, po kremie pod oczy oczekuje więcej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykle też, ale nie zawsze potrzebuję mocnego nawilżenia.

      Usuń
  6. Chetnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest niedrogi, więc warto wypróbować ;)

      Usuń
  7. Kremik tylko widziałam. Ja nie mam suchej skóry pod oczami więc jak dla mnie byłby pewnie ok:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takim razie byłabyś zadowolona ;)

      Usuń
  8. krem pod oczy to kosmetyk na ktory wydaje sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę nawilżające kremy pod oczy.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger