17:22

Ducray, Ultra Doux - szampon do delikatnych włosów.

Witajcie!

Kto mnie śledzi na instagramie to zapewne pamięta, że w listopadzie dostałam paczkę wspaniałości od Dermo-CosmeShop. Właśnie w niej znalazłam ten szampon.
Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? :)

Opis produktu:

Łagodny szampon dermatologiczny, odpowiedni do częstego stosowania przez całą rodzinę. Jego wyjątkowo delikatna formuła chroni skórę głowy i przywraca włosom siłę, naturalne piękno i blask, sprawiając jednocześnie, że włosy się nie puszą. Nie szczypie w oczy. Biodegradowalna formuła jest przyjazna dla środowiska.

Pojemność:

200 ml / 400 ml

Cena:

23,33 zł / 41,93 zł

Dostępność:

Dermo-CosmeShop , apteki internetowe

Skład:

Water (Aqua), Sodium Laureth Sulfate, Inulin, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, 
Sodium Chloride, Citric Acid, Fragrance (Parfum), Glyceryl Oleate, Green 3 (CI 42053), Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Limonene, Sodium Benzoate, Tocopherol, 
Yellow 5 (CI 19140).

Konsystencja:

płynna, ale nie spływa z dłoni

Opakowanie: 

Plastikowa butelka, przezroczysta, z zamknięciem na zatrzask.



Szampon dobrze się pieni, więc na jedno użycie nie zużywam dużo, przez co szampon jest wydajny.

Nie podrażniał skóry, nie przetłuszczał włosów, dobrze oczyszczał. Przyjemnie pachniał. 

Włosy po wyschnięciu były miękkie i błyszczące. I wiecie co? Moje włosy zyskały na objętości! 
A to jest naprawdę niezwykła sprawa.

Bardzo polubiłam się z tym szamponem, chociaż liczyłam, że przedłuży świeżość włosów, no ale niestety nadal muszę je myć co dwa dni. 


Znacie ten szampon? ;)




10 komentarzy:

  1. Od szamponu wiele nie wymagam. Jak myje i nie podrażnia to jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nigdy nie miałam szamponu z tej aptecznej firmy. Kiedyś, dawno temu miałam żel pod prysznic ale przyznam, że nie wyróżnił się niczym szczególnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tą markę, szampon pewnie też bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak tak fajnie dziala to mysle ze i na moich wlosach by sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego szamponu. To, co o nim piszesz, brzmi bardzo fajnie, szkoda tylko, że nie przedłuża świeżości włosów, bo mnie również na tym by zależało.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger