15:09

Denko - wrzesień.

Witajcie!

Nie było mnie tutaj trochę, ale miałam dość ,,gorący" czas i musiałam trochę się ogarnąć. No, ale już się w miarę poukładało i jestem :)

Zobaczcie, co zużyłam we wrześniu, bo już prawie czas na październikowe denko.


Eveline - różany płyn micelarny - pięknie pachniał i dobrze zmywał makijaż.
Soraya, Mania Oczyszczania - płyn micelarny - niestety już po pierwszym użyciu podrażnił mi skórę. Dałam drugą szansę i było jeszcze gorzej, dlatego pożegnaliśmy się.
Ziaja, Antyoksydacja - tonik - fajnie odświeżał i w sumie tyle.
KTC - woda różana - pięknie pachnie, odświeża.


Purederm - maseczka (płatki) pod oczy - strasznie się sklejały w opakowaniu, niezbyt higieniczne i nic nie robiły.
Lancome, Advanced Gerenique - serum - coś wspaniałego! Pisałam o nim TUTAJ.
AA, Bubble Mask - maseczka - wygładziła skórę, ale bez efektu wow. Pisałam o niej TUTAJ.
Clinique, Take The Day Off - balsam do demakijażu - średnio zmywał... 
Ziaja - krem nawilżający matujący - nic nie robił.


BeBeauty - płatki kosmetyczne - najlepsze!
Mixa - próbka kremu - fajnie nawilża, chętnie wypróbuję pełną wersję.
La Roche Posay - żel oczyszczający - po tej próbce się nie wypowiem.


BeBeauty Care - maska nawilżająca - byłam w szoku, naprawdę nawilżyła włosy, stały się błyszczące i miękkie.
Babydream - szampon - myłam nim pędzle i średnio się sprawdził.
Woda pokrzywowa - nic nie robiła.
Apteka Babci Agafii - balsam do włosów - nic nie robił.


N36 - peeling do stóp - całkiem dobrze złuszczał naskórek.
FussWohl - sól do kąpieli stóp - nic nie robiła.
Bielenda - Łagodzący Kompres Po Depilacji Opóźniający Odrost Włosków - totalnie nic nie zrobił. Nawet nie łagodził skóry.


Blend-a-med - pasta do zębów - dobrze myje, odświeża.
Colgate - pasta do zębów - j.w.


Evree, Max Repair - krem do rąk - dobrze nawilżał dłonie.
Evree, Max Repair - serum do rąk - pisałam o nim TUTAJ.
Le Petit Marseillais - deozodorant - dobrze chronił przed potem, nawet na upałach.
Love Your Body - peeling do ciała - coś wspaniałego! Pisałam o nim TUTAJ.


Karolina Kurkova - tester - średni zapach, ale trwały.
C-Thru Cosmic Aqua - tester - piękny zapach, orzeźwiający i trwały.


Isana - zmywacz do paznokci - nie śmierdzi bardzo, dobrze zmywa.
Ingrid - lakier hybrydowy - totalna masakra! Strasznie płynny, odpada po kilku dniach.


Catrice - róż - ładny kolor, ale już jest stary, więc się żegnamy.
Wibo - róż - nic specjalnego.
Miss Sporty, So Matte - puder - średnio matowi.
Wibo, 3 Steps To Perfect Face - paletki do konturowania - pisałam o nich TUTAJ.
Catrice - róże - były całkiem dobre.
L'oreal, Infallible Total Cover - podkład -  jest świetny! Pisałam o nim TUTAJ.


Douglas, Kiss&Curl - tusz do rzęs - na początku byłam zachwycona, potem przestałam go lubić. Napiszę o nim wkrótce.
W7 - sypki cień do powiek - był świetny, ale stracił pigmentację po czasie.
Go Eye Dust - cień do powiek - kiepsko się blendował.
Bourjois - szminka w kredce - nawilżała usta, dość długo się trzymała.
Eveline, Velvet Matte - pomadka - była dość trwała. Pisałam o niej TUTAJ.
FM MakeUp - kredka do oczu - uwielbiam tą serię, kredka jest trwała, dobrze napigmentowana.



Znacie jakiś z tych kosmetyków? :) 

17 komentarzy:

  1. Tonik ziaji lubię, za to krem od nich to tragedia. Puder miss sporty był słaby, a zmywacz i krem to moi ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty denko, to najbardziej rzetelna recenzja produktów! :) Bardzo dużo Ci się tego kochana nazbierało! Miałam kremy kiedyś z Evree i sprawdzały się w porządku, teraz stawiam na nieco bardziej naturalne rozwiązania :) Pozwól że zagoszczę u Ciebie na dłużej ;* Jestem ciekawa dalszych postów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba tez muszę zacząć dodawać denka, zbiera mi się tego trochu :D z kosmetyków któe pozujesz znam ten peeling

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam obecnie Eveline płynu micelarnego. Płatki pod oczy miałam i również nie byłam zadowolona. Róż z Wibo mam i mi się podoba. Paletkę do konturowania również posiadam. Co do Soraya niedawno zakupiłam i dopiero będę testować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne denko! Zmotywowałaś mnie do zrobienia porządku w kolorówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ja porządki w kolorówce robię co miesiąc :D

      Usuń
  6. Znam kilka produktów. Zmywacz Isany i płatki z Biedry najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach wody różanej!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię ten róż z Catrice, jest idealny na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo Ci sie tego uzbieralo hihihi, ten sypki cien z W7 jest bardzo ciekawy szkoda ze stracil moc :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger