17:10

Lancome, Advanced Génifique, Serum aktywujące młodość.

Witajcie!

Serum do twarzy używam dopiero od kilku lat. Nie wiem dlaczego wcześniej pomijałam ten krok w pielęgnacji, no ale ogarnęłam się :) Nie mam jeszcze zmarszczek, ale skóra nie wygląda tak jak w wieku 18 lat. 

Owy produkt dostałam do testów na wizaż.pl, tam już wyraziłam swoją opinię, więc czas na bloga.

Obietnice producenta: Aktywuj młodość twojej skóry z Advanced Génifique serum nr 1 od Lancôme, które pokochały miliony kobiet.
Odkryj przeciwstarzeniową moc działania frakcji probiotycznych , zawartych w każdej kropli naszego serum.
Skuteczna formuła bije wszelkie rekordy: 14 lat badań, 170 międzynarodowych nagród, opatentowana do 2029 roku.
To pielęgnacja, która aktywuje piękno skóry, pozostawiając ją wyraźnie promieniującą zdrowiem i młodością.

Im dłużej stosujesz, tym lepsze rezultaty widzisz*:

· 83% kobiet widzi, że skóra jest pełna BLASKU.

· 94% kobiet widzi, że skóra jest GŁADSZA.


Pojemność: 30 lub 50 ml

Cena: 325,00 zł/ 30ml     435,00zł/50 ml

Skład: Water, Bifida Ferment Lysate, Glycerin, Alcohol Denat,
Dimethicone, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Ascorbyl Glucoside, 
Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Adenosine, 
Faex Extract/yeast Extract/extrait De Levure, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate,
PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Salicyloyl Phytosphingosine,
Ammonium Polyacryldimethyltauramide/Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Limonene,
Xanthan Gum, Caprylyl Glycol, Disodium EDTA, Octyldodecanol, Citronellol, Fragrance

Konsystencja: dość wodna, jak to w przypadku serum



Serum jest zamknięte w szklanej buteleczce z pipetką. Uwielbiam kosmetyki do twarzy z pipetką, a szczególnie sera (serum? - jak się to odmienia?). Produkt pełnowymiarowy jest również w szklanej butelce z pipetką.


Produkt używałam zwykle raz dziennie (wieczorem), chociaż nieraz rano też pamiętałam o nim. 

Po wcześniejszym demakijażu, umyciu twarzy i przemyciem tonikiem, bądź wodą różaną, na lekko wilgotną skórę (po toniku) delikatnie wklepywałam kilka kropel produktu. Później odczekiwałam chwilkę i wklepywałam krem. 


Serum pozostawia skórę pełną blasku, zregenerowaną i porządnie nawilżoną. Skóra wokół oczu stała się napięta i gładka. 

Produkt przyjemnie pachnie. Co ważne nie lepi skóry, nie podrażnia. Świetnie współpracuje z przeróżnymi kremami.

Przy regularnym stosowaniu skóra wygląda na młodszą!


Produkt jest dość drogi, ale jest wydajny. Ja na pewno zainwestuję w to serum!



Mieliście okazję używać to serum? Co o nim myślicie? :)

14 komentarzy:

  1. Polubiłam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam mieszana relacje z marka Lancome, nie wzytsko mi sie sprawdza, ale poprosze o probke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się jak na razie wszystko sprawdziło, ale używałam raptem kilku produktów :)

      Usuń
  4. Nie wiem, sama nie wiem...nie miałam, ale czy warto? Poczekam na kolejną recenzję po jeszcze dłuższym stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis! Podoba mi się ten produkt

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum ciekawe, ale cena trochę powala :P

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger