18:10

L'Oreal, Infalible Total Cover - podkład.

Witajcie!

W końcu poprawiła się pogoda! Jest gorąco i słonecznie. Kolejne opalanie zaliczone, może jutro uda mi się wybrać na basen. Jak jest u Was? :)

Dzisiaj przedstawię Wam podkład, niemalże idealny!  

Obietnice producenta: Lekki, łatwy w rozprowadzaniu, długotrwały, posiada 30% więcej pigmentu, co zapewnia lepsze i większe krycie przy użyciu mniejszej ilości produktu.
Kompleks Infallible Total Cover Foundation zapewnia nieskazitelną cerę i pełne krycie. Lekka formuła pozostawia matowe wykończenie.


Pojemność: 35 g

Cena: ok. 40 zł

Skład: Aqua/Water, Dimethicone, Glycerin, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone Crosspolymer, Synthetic Fluorphlogopite, Phenoxyethanol, Disodium Stearoyl Glutamate, Triethanolamine, Salicylic Acid, Aluminum Hydroxide, Sorbitan Isostearate, Polysorbate 60, [+/- May Contain: CI 77891, Titanium Dioxide, CI  77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides].

Konsystencja: średnio gęsta


Krycie: jest to produkt mocno kryjący, zresztą sami zobaczcie:


Niedawno miałam małe problemy z cerą, wyskoczyło mi kilka nieprzyjaciół. Na szczęście już jest dobrze, nawet wiem, jaki kosmetyk zrobił mi to kuku...  W każdym razie potrzebowałam porządnego krycia i jak widzicie podkład poradził sobie. Do tego porządnie matuje i jakby się uprzeć to można sobie odpuścić puder.


Podkład jest zamknięty w miękkiej tubce, bardzo łatwo się wydobywa.

Jeśli chodzi o kolor to wybrałam nr 12 Natural Rose. Okazał się idealny! Nie ciemnieje, co jest wielkim plusem.


Podkład nakładam gąbką Real Techniques albo Beauty Blender'em. Nie wiem jak się nakłada pędzlem albo palcami, ale gąbkami idzie świetnie.

Musicie pamiętać o porządnym nawilżaniu twarzy, bo podkład może wysuszać!

Nie robi efektu maski, nie podkreśla porów, ,,lubi" się ze wszystkimi pudrami, których używam.

Nie ściera się w ciągu dnia, nawet na upałach.

Podsumowując: Jestem zachwycona tym podkładem! 


Znacie go? :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawil ten podklad choc sama nie mam zbyt wiele do ukrywania, ale niestety podklady L'Oreal strasznie na mnie oksyduja na pomaranczke ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że znalazłaś super podkład, to nie moja bajka bo wolę lżejsze kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, ale skoro wysusza to nie dla mnie, bo mam i tak suchą cerę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wygląda na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię podkłady matujące.

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie świetne krycie :O ja używam true matcha, bo mam suchą skórę, ale myśle ze po nawilżeniu to i tego spróbuję (np. na wieczorne wyjścia )

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger