17:27

Lotus Parfums, Body Mist Blue Lagoon Freesia&Delicate Daisy - Perfumowana mgiełka do ciała.a

Witajcie!

Mgiełki zapachowe towarzyszą mi na co dzień. Uwielbiam nimi spryskiwać siebie, włosy i ubrania. Uwielbiam, gdy mgiełka pachnie długo. 
Jesteście ciekawi jak jest z tym produktem?

Obietnice producenta: Poczuj orzeźwiający powiew morskiej bryzy, która przeniesie Cię na gorące, tropikalne plaże. Odświeżająca mgiełka do ciała nadaje skórze delikatny zapach frezji, oraz soczystych cytrusów połączonych z zielonym jabłkiem i kiwi. Wyraźnie wyczuwalne nuty morskie zapewniają przyjemny efekt ukojenia skóry. Idealnie sprawdzi się latem, przynosząc odświeżenie i przyjemny chłód.
NUTY GŁOWY: Cytrusy, Zielone Jabłko, Kiwi
NUTY SERCA: Fresia, Nuty Morskie, Magnolia
NUTY BAZY: Brzoskwinia, Drewno Bursztynowe, Białe Piżmo
Wyjątkowo trwałe zapachy Mgiełek do ciała LOTUS PARFUMS, otulą Twoją skórę bogactwem zapachów. 
Będą też odpowiednie do pomieszczeń lub pościeli.
- idealne na ciepłe dni
- otulają skórę mgiełką aromatycznych kropelek
- idealne do odświeżenia pomieszczeń i pościeli
- szybko się wchłaniają
- nie pozostawiają śladów na skórze i ubraniach
- zapach pozostaje z Tobą na bardzo długo

Pojemność: 210 ml

Cena: ok. 15 zł

Skład: Alcohol Denat, Aqua, Parfum, PEG-40, Hydrogenated Castor Oil, Limonene, Benzyl, Salicylate, Citral, Linalool, Geraniol, CI 42090.

Mgiełka jest zamknięta w poręcznej, plastikowej butelce z atomizerem, dodatkowo zabezpieczonym nakrętką.


Zakochałam się w szacie graficznej - jest letnia i orzeźwiająca. 

No dobra, przejdźmy do najważniejszego, czyli do zapachu. Na początku wyczuwam cytrusy, pomieszane z jakimiś delikatnymi kwiatami. Później, lekko przebija się frezja. Na samym końcu, za kilkanaście minut wyczuwam coś mocniejszego, a zarazem delikatnego. Jest to zapewne piżmo. 

Mgiełka pachnie świeżo i elegancko.



Zapach utrzymuje się na ciele przez kilka godzin, włosy czasami pachną prawie cały dzień. 
Czasami ,,spsikuję" pokój i zapach krąży dookoła przez kilka godzin, przy włączonym wentylatorze zapach jest jeszcze bardziej wyczuwalny. 
Niestety na ubraniach zapach ,,ginie". Nie robi plam na ciuchach, co czasami się dzieje, przy takich produktach.

Mgiełka towarzyszyła mi podczas upałów, w torebce i nic się jej nie stało.

Pokochałam ten zapach, serio. Nawet teraz pisząc tę recenzję, ciągle wącham nadgarstki i ,,jaram się" tym zapachem. 


Używacie mgiełek do ciała? :)


Produkt przetestowałam w ramach współpracy z
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

20 komentarzy:

  1. Ciekawy zapach kochana, lubie nuty lotusa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię mgiełki do ciała, z Victoria Secret stosuję Mango Temptation, mam też kilka z mgiełek Organique, które świetnie pachną i dobrze nawilżają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar wypróbować właśnie te Victoria's Secret :)

      Usuń
  3. osobiście nie przepadam za takimi mgiełkami, mam wrażenie, ze mają ciężki zapach :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię mgiełki, zwłaszcza latem. Tej co Ty prezentujesz jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie przez cały rok używam mgiełek, szczególnie jak jestem poza domem :D

      Usuń
  5. Alkohol na pierwszym miejscu w składzie mnie zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie przeszkadza, bo nie wysusza i nie jest wyczuwalny :)

      Usuń
  6. Nie wiedziałęm, że mają również mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne nuty zapachowe na lato, uwielbiam takie owocowe mixy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej mgiełki, na pewno świetnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zdecydowanie stawiam na perfumy. Mgiełek używam raz na ruski rok, jeśli w ogóle jakąś akurat mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja perfumy też używam, ale na upałach stawiam na mgiełki :)

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger