22:29

Nowości, nowe współprace.

Witajcie!

Kilka miesięcy temu pokazywałam moje zakupy, prezenty itp. Postanowiłam, że będę robić takie posty, co dwa miesiące. 

Jesteście ciekawi co nowego wpadło do mnie w ostatnich miesiącach, z kim nawiązałam współprace? Zapraszam! :) 

Te cudowności dostałam na urodziny od chłopaka. Ł. wie co tygryski lubią najbardziej :D

Te rzeczy zamówiłam za owy bon.

Miałam, a właściwie nadal mam przyjemność używać to serum. Załapałam się również do testu podkładu, pudru i pomadek z L'oreal'a. Dzięki wizaż!

Uwielbiam motyw flamingów, także Ł. stwierdził, że ten długopis musi być mój.
 
W Pepco kupiłam ten piękny ręcznik!

W Rossmannie podczas promocji na produkty do stóp skusiłam się na te produkty. Plastry wzięłam przez przypadek, myślałam, że są do ciała :D

Innego razu w Rossmannie skusiłam się na kilka maseczek i mleczko do opalania.

Ostatnio w Rossmannie kupiłam płyn do płukania ust, kredkę do brwi (znowu nie trafiłam z kolorem) i kremy do rąk za 3 zł!

W Hebe kupiłam żel do mycia twarzy, piankę do golenia (była za 5 czy 6 zł) i matową pomadkę Eveline.

Przed pierwszym z kilku wesel potrzebowałam czegoś do utrwalenia makijażu. Znalazłam go na Mintishop i dodatkowo do koszyka wpadł aceton, baza do przedłużania i oczywiście maseczka.

W ostatnim tygodniu zamówiłam kilka książek. Dwie pierwsze zamówiłam z sentymentu (czytałam je w dzieciństwie), a książkę Pod włos kupiłam z ciekawości.

Początkiem lipca dostałam propozycję przetestowania tych kosmetyków do opalania.

Z firmą e-naturalne przedłużyłam współpracę i do testów wybrałam te produkty.

Kolejną firmą, z którą podjęłam współpracę jest firma Revers Cosmetics.

TopEstetic to kolejna współpraca ;)


Znacie, lubicie któreś z tych produktów?

12 komentarzy:

  1. Fajne rzeczy Ci przybyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty - życzę miłego testowania :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo nowosci :D Milego uzywania Ci zycze kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezent, zakupy i produkty do testowania.
    Z takim pięknym ręcznikiem aż miło będzie pójść na plaże testować produkty z Kolastyny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię flamingi. super prezenty, udanego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prezenty i zakupy :)Ja za to nie mam żadnych współprac i wszystko praktycznie sama kupuję.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger