16:30

Revers Cosmetics, Ideal Matt, Longlasting Makeup 16h - długotrwały podkład matujący.

Witajcie!

Nowy miesiąc zaczął się kilka dni temu, a ja nie mogłam się zebrać do napisania recenzji. No, ale jestem. Za oknem świeci słońce, jest dość ciepło, więc nie narzekam. No dobra, mogłoby być jeszcze cieplej :)

Obietnice producenta: Długotrwały podkład matujący do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Kremowa konsystencja doskonale stapia się ze skórą zapewniając jednolitą, matową cerę bez efektu maski. Wzbogacona formuła posiada właściwości pielęgnacyjne i wygładzające skórę. Nie zatyka porów.  Posiada filtr ochronny SPF.

Pojemność: 30 ml

Cena: ok. 20 zł

Konsystencja: lekko wodna, ale spływa z dłoni (zawsze wyciskam podkład na grzbiet dłoni i potem wklepuję gąbeczką)


Podkład zamknięty jest w szklanej buteleczce z pompką. Bardzo lubię tego typu opakowania.
Pompka nie zacina się, produkt jest wydajny, na jedno użycie używam dwie, czasami trzy pompki, jeśli moja skóra ma ,,gorszy dzień". 


Podkład wklepuję gąbką, zwykle Real Techniques. Nie jest na tyle płynny, żeby gąbka miała go wpijać. Łatwo i przyjemnie ,,przykleja się" do twarzy. 



Bardzo dobrze kryje i matuje. W połączeniu z pudrem mogę się cieszyć dobrą skórą przez 5-6 godzin. Weźmy pod uwagę, że używam go latem, na większym czy mniejszym gorącu, także myślę, że jesienią/zimą mat będzie się utrzymywać koło 8 godzin.

Jak widzicie tego dnia moja skóra była w średnim stanie. Na drugim zdjęciu mam sam podkład, bez pudru i korektora.


Nie zapycha, nie powoduje efektu ,,maski". 


Znacie ten produkt? Używacie takich podkładów, czy tylko mineralnych? :)


Produkt przetestowałam w ramach współpracy z
http://reverscosmetics.pl/pl/
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

7 komentarzy:

  1. Na skorze bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wersję kryjącą, ale nie jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo czytałam o tych kosmetykach, ale jeszcze ich nie używałam :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kosmetyki tej marki. Tego podkładu nie miałam, wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktu, ale faktycznie ładnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko wydaje się ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyrównał koloryt skóry! Podkładu nie miałam, ale wydaje mi się, że poziom krycia przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger