15:09

Lab One No1, Eyeskin Care - krem pod oczy.

Witajcie!

Lato trwa w najlepsze i dlatego staram się jak najwięcej korzystać z pięknej pogody. Dzisiaj co prawda zrobiło się troszkę chłodniej, padał deszcz i pewnie bliżej wieczora przyjdzie jakaś burza, ale i tak jest super :)

Krem pod oczy to postawa mojej pielęgnacji. Dzisiaj przedstawię krem, który pokochałam, czy może znienawidziłam?

Obietnice producenta: Pielęgnacja okolic oczu musi być wyjątkowo delikatna, aby nie podrażnić wrażliwych stref. Skóra w tych okolicach jest cieńsza, szybciej pojawiają się na niej zmarszczki i niedoskonałości. N°1 EyeSkin Care został opracowany aby zapobiegać powstawaniu zmarszczek oraz spowalniać procesy starzeniowe. Doskonały efekt został uzyskany dzięki starannie dobranym składnikom aktywnym. Krem napina skórę oraz zapobiega wiotczeniu i utracie jędrności. Składniki poprawiają mikrocyrkulację krwi. W składzie znajdziemy Haloxyl, który dzięki właściwościom eliminowania produktów rozpadu hemoglobiny, zwalcza nieestetyczne cienie pod oczami. Hydroksysukcynimid wspomaga usuwanie złogów żelaza, które odpowiadają za ciemnienie skóry. Ester Oligopeptydu i kwasu palmitynowego pobudza produkcję kolagenu i kwasu hialuronowego, łagodzi podrażnienia. Z kolei Ester 3-Tetrapeptydu zmniejsza podrażnienia wywołane promieniowaniem UV i łagodzi stany zapalne. Dodatkowo witamina E jako silny antyoksydant chroni skórę przed wolnymi rodnikami oraz czynniki zewnętrznymi, a wraz z Witaminą B3 świetnie ją nawilża i wykazuje działanie przeciwzmarszczkowe. Z kolei Mocznik wygładza, zmiękcza i ujędrnia skórę dzięki intensywnemu nawilżaniu. No1 Eyeskin Care skóra staje się wygładzona, ujędrniona i zregenerowana, a zmarszczki spłycają się.

Wskazania: 

- każdy rodzaj skóry
- przesuszenia
- widoczne oznaki starzenia
- zmarszczki
- utrata jędrności, elastyczności
- cienie pod oczami


Pojemność: 30 ml

Cena: ok. 130 zł

Dostępność: TopEstetic

Skład: Aqua, Glycerin, Oleaeuropaea Fruit Oil, Decyl Cocoate, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Husk Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Pentylene Glycol, Hydrogenated Vegetable Oil, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Cetearyl Glucoside, Sodium Lactate, Sodium Pca, Hydroxyacetophenone, Steareth-20, N-Hydroxysuccinimide, Chrysin, Palmitoyl Oligopeptide, Palmitoyl Tetrapeptide-7,chlorhexidine Digluconate, Potassium Sorbate Glucose, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Lactic Acid, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sorbitan Oleate, Tocopherol, Sodium Benzoate

Konsystencja: lekka, troszkę wodnista


Zapach: ciężko określić, czym dokładnie pachnie krem, ale jest to przyjemny zapach, niezbyt intensywny


Krem dostajemy zapakowany w biało - złoty kartonik, na którym znajdziemy potrzebne informacje.


W owym pudełeczku, a właściwie kartoniku znajduje się szklana buteleczka, z plastikową nakrętką.


Dodatkowo buteleczka jest z dozownikiem, z czego się bardzo ucieszyłam, bo uwielbiam kremy z pompką, bo są higieniczne. Pompka nie zacina się.


Produkt używam codziennie na noc i co kilka dni rano (niestety w niektóre poranki zapominam). 

Bardzo łatwo i przyjemnie się wklepuje. 

Nie pozostawia tłustej, czy lepkiej warstwy. Za to skóra wokół oczu jest nawilżona i wygładzona.

Zmniejsza cienie pod oczami, do tego stopnia, że w niektóre dni, nie muszę używać korektora. 

Nie mam jakiś zmarszczek pod oczami, także na ten temat się nie wypowiem.

Krem jest bardzo wydajny!

Jestem bardzo zadowolona z działania kremu. Pozytywnie zaskoczyła mnie wydajność i działanie.


Znacie markę TopEstetic? Może znacie ten krem? 


Produkt przetestowałam w ramach współpracy z firmą
https://www.topestetic.pl
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

9 komentarzy:

  1. mam ten krem i dobrze się u mnie spisuje ale pompka daje zbyt wiele kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo zachecilas mnie tym kremem ciekawe czy i u mnie tak dobrze by sie spisal :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy krem :) Zawsze mam duże wymagania co do produktów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam krem do twarzy s tej serii i był super. Kremu pod oczy niestety nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zakupy w topestetic :) mam od nich masę kosmetyków :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam krem na noc tej marki, świetny był.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że się sprawdził :D

    OdpowiedzUsuń
  8. woooow nie wyobrażam sobie,ze pewnego dnia nie będę musiała używać korektora:D muszę srawdzić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja mama używałam ich kremów do pielęgnacji suchej skóry i była z nich bardzo zadowolona. Jestem ciekawa czy krem pod oczy też by się u niej dobrze sprawdził!

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger