00:09

Denko - lipiec.

Witajcie!

Miesiąc dobiega końca, dlatego pokażę co udało mi się zużyć. Jestem z siebie dumna, bo powoli zużywam zapasy, staram się nie kupować produktu, jeśli nie zużyłam obecnego (no chyba, że jest mega promocja :D ).



ByNanda - puder - świetnie matuje! Pisałam o nim TUTAJ.
L'oreal, True Match - podkład - mój ulubieniec! Pisałam o nim TUTAJ.
Miss Sporty - kredka - rozmazywała się i była do bani ;(


Palmolive - żel pod prysznic - pięknie pachnie, dobrze myje. Pisałam o nim TUTAJ.
Isana - żel pod prysznic - dobrze myje, ale nic specjalnego.
Isana - olejek pod prysznic - świetny do mycia pędzli i Beauty Blendera. Pisałam o nim TUTAJ.
Nivea - balsam pod prysznic - całkiem fajny produkt.
Nivea, Men - pianka do golenia - najlepsze! Dają idealny poślizg, dzięki nim mogę zapomnieć o zadrapaniach.


Oral-B - płyn do ust - nic specjalnego.
Blend-a-med - pasta - dobrze myje, odświeża.
C-Thru - dezodorant - pięknie pachnie.
Nivea, Invisible - dezodorant - świetnie chroni!
Nivea, Dry Comfort - dezodorant - świetnie chroni!
N'36 - antyperspirant do stóp - nie mam problemu z potliwością stóp, także się nie wypowiem.


Dove, Colour Care - szampon - dobrze mył, ochrony koloru nie zauważyłam.
Garnier, Fructis, Oil Repair3 - szampon - dobrze mył, nabłyszczał włosy.
Garnier, Fructis, Oil Repair3 - odżywka - ułatwiała rozczesywanie włosów.


Holika Holika, 123 step - plastry na wągry - przy regularnym stosowaniu są świetne!
LomiLomi - maska rozjaśniająca - rzeczywiście rozjaśnia i nawilża.
BeBeauty - płyn micelarny - jeden z moich ulubieńców.
Eveline - płyn micelarny - płyn jak płyn.
Iwostin - krem z filtrem -  nic specjalnego.
Evree - krem do twarzy - pięknie pachnie, nawilża.
Perfecta -maseczka nawilżająca- wspaniale nawilża!


Isana - zmywacz do paznokci - mój ulubiony!
Bielenda - krem do rąk - świetny! Pisałam o nim TUTAJ.
Lovely, Snow Dust - lakier do paznokci - dość trwały, piękny efekt.
Lovely, Baltic Sand - lakier do paznokci - dość trwały, piękny efekt.
Bath&Body Works - żel antybakteryjny - pięknie pachnie.


Poezja - płatki kosmetyczne - kupiłam z braku laku, ale był to pierwszy i ostatni raz!
BeBeauty - płatki kosmetyczne - moje ulubione!



Jak Wam idzie zużywanie? Znacie te produkty? ;)



Do sobotniego wieczoru będę niedostępna, gdyż spędzę kilka dni, w moim ukochanym Grywałdzie, Krościenku i Szczawnicy <3

30 komentarzy:

  1. Świetne denko, dobrze Ci poszło, ja muszę się zabrać za moje denko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne denko :) Lubię dezodoranty cthru, zmywacz Isany i płatki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duże denko, mnie bardzo podoba się czekoladowy zapach żelu Palmolive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na niego czaję, ale boję się, że się szybko znudzi :D

      Usuń
  4. Krem do łapek Bielendy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre kosmetyki znam i sama stosuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko :) Kilka produktów znam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zmywacz do paznokci to również mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie niestety ten zmywacz doprowadzil do strasznego stanu moich paznokci , ja nie polecam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiele produktów znam z twojego denka ;) Niezły wynik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie spore zużycie. Ja ostatnio też się staram zejść trochę z ilości kosmetyków, które mam i regularnie wszystko zużywam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę tego naprodukowalas ;) znam tylko zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmywacz isana lubię bardzo, ale żel o zapachu magnolii bodajże nie przypadł mi zbytnio do gustu. Mimo, że ogólnie lubię ich myjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ten żel z palmolive <3

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger