poniedziałek, 31 lipca 2017

Denko - lipiec.

Witajcie!

Miesiąc dobiega końca, dlatego pokażę co udało mi się zużyć. Jestem z siebie dumna, bo powoli zużywam zapasy, staram się nie kupować produktu, jeśli nie zużyłam obecnego (no chyba, że jest mega promocja :D ).



ByNanda - puder - świetnie matuje! Pisałam o nim TUTAJ.
L'oreal, True Match - podkład - mój ulubieniec! Pisałam o nim TUTAJ.
Miss Sporty - kredka - rozmazywała się i była do bani ;(


Palmolive - żel pod prysznic - pięknie pachnie, dobrze myje. Pisałam o nim TUTAJ.
Isana - żel pod prysznic - dobrze myje, ale nic specjalnego.
Isana - olejek pod prysznic - świetny do mycia pędzli i Beauty Blendera. Pisałam o nim TUTAJ.
Nivea - balsam pod prysznic - całkiem fajny produkt.
Nivea, Men - pianka do golenia - najlepsze! Dają idealny poślizg, dzięki nim mogę zapomnieć o zadrapaniach.


Oral-B - płyn do ust - nic specjalnego.
Blend-a-med - pasta - dobrze myje, odświeża.
C-Thru - dezodorant - pięknie pachnie.
Nivea, Invisible - dezodorant - świetnie chroni!
Nivea, Dry Comfort - dezodorant - świetnie chroni!
N'36 - antyperspirant do stóp - nie mam problemu z potliwością stóp, także się nie wypowiem.


Dove, Colour Care - szampon - dobrze mył, ochrony koloru nie zauważyłam.
Garnier, Fructis, Oil Repair3 - szampon - dobrze mył, nabłyszczał włosy.
Garnier, Fructis, Oil Repair3 - odżywka - ułatwiała rozczesywanie włosów.


Holika Holika, 123 step - plastry na wągry - przy regularnym stosowaniu są świetne!
LomiLomi - maska rozjaśniająca - rzeczywiście rozjaśnia i nawilża.
BeBeauty - płyn micelarny - jeden z moich ulubieńców.
Eveline - płyn micelarny - płyn jak płyn.
Iwostin - krem z filtrem -  nic specjalnego.
Evree - krem do twarzy - pięknie pachnie, nawilża.
Perfecta -maseczka nawilżająca- wspaniale nawilża!


Isana - zmywacz do paznokci - mój ulubiony!
Bielenda - krem do rąk - świetny! Pisałam o nim TUTAJ.
Lovely, Snow Dust - lakier do paznokci - dość trwały, piękny efekt.
Lovely, Baltic Sand - lakier do paznokci - dość trwały, piękny efekt.
Bath&Body Works - żel antybakteryjny - pięknie pachnie.


Poezja - płatki kosmetyczne - kupiłam z braku laku, ale był to pierwszy i ostatni raz!
BeBeauty - płatki kosmetyczne - moje ulubione!



Jak Wam idzie zużywanie? Znacie te produkty? ;)



Do sobotniego wieczoru będę niedostępna, gdyż spędzę kilka dni, w moim ukochanym Grywałdzie, Krościenku i Szczawnicy <3

30 komentarzy:

  1. Świetne denko, dobrze Ci poszło, ja muszę się zabrać za moje denko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne denko :) Lubię dezodoranty cthru, zmywacz Isany i płatki z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. duże denko, mnie bardzo podoba się czekoladowy zapach żelu Palmolive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się na niego czaję, ale boję się, że się szybko znudzi :D

      Usuń
  4. Krem do łapek Bielendy mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre kosmetyki znam i sama stosuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zmywacz do paznokci to również mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie niestety ten zmywacz doprowadzil do strasznego stanu moich paznokci , ja nie polecam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiele produktów znam z twojego denka ;) Niezły wynik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie spore zużycie. Ja ostatnio też się staram zejść trochę z ilości kosmetyków, które mam i regularnie wszystko zużywam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę tego naprodukowalas ;) znam tylko zmywacz z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywacz isana lubię bardzo, ale żel o zapachu magnolii bodajże nie przypadł mi zbytnio do gustu. Mimo, że ogólnie lubię ich myjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam ten żel z palmolive <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: