10:38

Johnson`s, Body Care, 24hour Moisture - krem do rąk.

Witajcie!

Jakiś czas temu podczas zakupów w sklepie papierniczo-biurowo-gospodarczym znalazłam ten oto krem. Uwielbiam kremy do rąk, także nie mogłam przejść obojętnie obok niego.

Opis produktu: 

Krem do rąk Johnson`s 24-godzinne nawilżenie. Wzbogacony substancjami odżywczymi, nawilżającymi i oliwką. Ma nietłustą konsystencję, która zwiększa naturalny poziom nawilżenia skóry. Pozostawia skórę zadbaną i miękką w dotyku.

Pojemność:

100 ml

Cena:

ok. 6 zł

Konsystencja:

trochę gęsta, ale szybko się wchłania

Skład:

Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Palmitate, Petrolatum, Stearyl Alcohol,
Dimethicone, Glyceryl Stearate, peg-100 stearate*, Ethylhexylglycerin, Palmitic Acid,
Stearic Acid, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Parfum

Zapach:

delikatny, przyjemny, kojarzy mi się właśnie z marką Johnson's.

Opakowanie:

miękka, jasnoróżowa tubka, zamykana na zatrzask.

Działanie:

krem ma fajną konsystencję, więc szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach, nie jest lepki. Niemalże od razu można poczuć nawilżenie. Krem pozostawia dłonie gładkimi, miękkimi i mega pachnącymi. 

Jest to produkt idealny do codziennego używania.

Krem nie podrażnia skóry, nic złego nie robi.

Jeśli macie problem z suchymi, ale nie bardzo przesuszonymi dłońmi to koniecznie wypróbujcie ten produkt. 


Znacie ten krem? :)

7 komentarzy:

  1. Dobra cena więc może się skuszę ;) Myślę, że w tym sezonie pobije rekord jeśli chodzi o zużycie kremu do rąk ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że to coś dla mnie bo fajny produkt i w dobrej cenie + lubię mocno perfumowane kremy. Dobra recenzja. Obserwuję Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że miałam ten krem i był całkiem ok :) Ja jednak potrzebuje mega mocnego nawilżenia, więc sięgam po mocniejsze mazidła do dloni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o świetny :) i cena bardzo zachęca!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedys mialam ten krem i dobrze go wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kremy z tej firmy, ale tylko do rąk.
    Zapraszam do mnie przy okazji i zostaję u Ciebie:)

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger