18:57

Proraso Green Repair Gel - żel na skaleczenia przy goleniu.


Witajcie!

Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku. U mnie nie jest najgorzej, ale też nie najlepiej. Ale staram się nie narzekać, bo zawsze może być gorzej - moje motto życiowe :D

Opis produktu:

Żel przeznaczony jest do pielęgnacji skóry po goleniu. Sprawdza się idealnie, gdy na skórze pojawi się skaleczenie. Produkt idealnie tamuje krew i ochrania inne skaleczenia. Wystarczy nałożyć odrobinę żelu na ranę lub skaleczenie, by poczuć natychmiastowe rezultaty. W żelu znajduje się specjalna substancja, która bogata jest w mikroelementy przyspieszające gojenie ran i krzepniecie krwi. W efekcie skóra nie jest narażona na zakażenia i długotrwałe gojenie się skaleczeń. W składzie znaleźć eukaliptus, który ma działanie antybakteryjne.

Sposób użycia: niewielką ilość żelu nałożyć na skaleczenie. Odczekać aż wyschnie i spłukać wodą.

Pojemność:

10 ml

Cena:

6,90 zł

Dostępność:

Fryzomania

Skład:

Aluminum Chlorohydrate, Aqua (Water/Eau), Silica, Propylene Glycol, Hydrochloric Acid, Eucalyptol, Parfum (Fragrance), PEG-40 Hydrogenerated Castor Oil

Konsystencja:

przezroczysta, jest to żel, lekko płynny

Zapach:

przyjemny, trochę męski jak dla mnie, ale przyjemnie

Opakowanie:

miękka tubka, łatwa w użyciu.

 

Skusiłam się na ten produkt, ponieważ jako brunetka, muszę depilować nogi. Na moje nogi działają tylko i wyłącznie maszynki, także wiadomo - nie trudno o skaleczenie. Najgorzej jak przed wyjściem na jakąś imprezę ,,poharatałam" sobie nogę i musiałam pójść z plastrem o_o Ale teraz nie muszę paradować w plastrach, bo mam na to inny sposób.

Przy drobnym skaleczeniu należy nałożyć cienką warstwę produktu. Nie podrażnia, nie piecze, nic złego nie robi. Żel robi ,,opatrunek" - krew przestaje lecieć, rana szybko zasycha. Nie robi uczucia ściągniętej skóry, czego się bałam. 

Jestem naprawdę zadowolona z tego produktu - nie znajduję w nim żadnej wady. Mimo, iż jest mały, to jest wydajny, bo wystarczy dosłownie odrobina. 

 

Produkt przetestowałam w ramach współpracy z

hurtownia i sklep fryzjerski

Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Słyszałyście o tym produkcie? Czym depilujecie nogi? A może jesteście szczęściarami i nie musicie tego robić? :)

12 komentarzy:

  1. ale fajny produkt. Nie miałam. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie :) Zachęcająca cena!

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny produkt, nie tylko dla mężczyzn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zel, mysle ze warto miec go w lazienkowej apteczce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mnie bo zawszę jak się golę to się zatnę ;d nogi gole dość rzadko bo mam raczej jasne włoski

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger