20:34

Colway, Colaceum - wosk do skóry, paznokci i włosów.

Witajcie! 

Jak się macie? Mam nadzieję, że zdrowo. Mnie niestety dopadły zatoki, ale powolutku przechodzi. 

Słyszeliście o wosku do ciała? Jeśli nie to koniecznie poznajcie ten produkt.

Opis produktu:

Colaceum – Wielofunkcyjny wosk do skóry, włosów i paznokci o szerokim zastosowaniu pielęgnacyjnym to produkt stworzony w całości naturalnych składników, które od lat wykorzystuje się w ziołolecznictwie. Preparat jest skutecznym środkiem na wiele schorzeń skórnych, gdyż działa nawilżająco, łagodząco, odżywczo i regenerująco. Bogactwo olejów roślinnych, a także wyciągów z ziół i kwiatów sprawia, że produkt wykazuje właściwości przeciwzapalne, antyoksydacyjne oraz ujędrniające i spowalniające procesy starzenia. Formuła jest mieszanką olejowo-kwiatowo-ziołową opartą na wosku pszczelim.

Preparat przeznaczony jest dla dzieci powyżej 3 roku życia, nastolatków i dorosłych.

Colaceum znajduje zastosowanie przy:

  • Atopowym zapaleniu skóry.
  • Rumieniu.
  • Trądziku.
  • Alergiach skórnych.
  • Egzemach.
  • Łupieżu.
  • Wypadaniu włosów.
  • Przebarwieniach skórnych.
  • Przesuszeniach skóry.
  • Zrogowaceniach.
  • Spękanej skórze na stopach.
  • Wysypkach skórnych.
  • Otarciach i skaleczeniach.
  • Wysypkach.
  • Rozstępach ciążowych.
  • Rozstępach przy utracie masy ciała.
  • Stanach zapalnych.
  • Pękaniu sutków po karmieniu piersią.
  • Odparzeniach pieluszkowych.
  • Odleżynach.
  • Stwardnieniach żylakowych.
  • Ochronie skóry przed mrozem 
Cena:

57 zł

Skład INCI:

Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Oenothera Biennis Oil, Cera Alba, Tocopheryl Acetate, Helianthus Annuus Seed Oil, Collagen,Cannabis Sativa Seed Oil, Cannabidiol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Schizandra Sphenanthera Fruit Extract, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Calendula Officinalis Flower Extract, Curcuma Longa Root Extract 
 
Składniki aktywne: 
 
kolagen, masło shea, olej z wiesiołka dwuletniego, olej ze słodkich migdałów, macerat kwiatów nagietka lekarskiego, cytryniec chiński, olej z rokitnika, rozmaryn lekarski, ekstrakt kłączy ostryżu, wosk pszczeli, olej z konopi

Dostępność:

KOLAGEN.ORG

Konsystencja:

 zbita, ale po ogrzaniu robi się wodnista

Zapach:

brak

Sposób Stosowania:

Twarz i ciało Niewielką ilość wosku nałożyć na oczyszczoną skórę twarzy lub ciała. Pozostawić do wchłonięcia. Można przed nałożeniem rozetrzeć go najpierw w dłoniach – aplikacja będzie łatwiejsza.

Włosy - Niewielką ilość produktu wmasować w końcówki włosów lub/i (w zależności od potrzeb) w skórę głowy. Pozostawić do wchłonięcia. Najlepiej aplikować przed snem, pozostawić na noc i rano umyć głowę szamponem.

Paznokcie - Wmasować wosk w płytkę paznokcia oraz w skórki. Pozostawić do wchłonięcia.

Opakowanie:

Saszetka, zamykana nakrętką. 


Wosk do ciała to dla mnie nowość. Przyznam, że podchodziłam do niego jak pies do jeża. No, ale w końcu spróbowałam.

Pierwszym razem rozgrzałam wosk w dłoniach (nie ma z tym problemu) i posmarowałam nogi, szczególną uwagę zwróciłam na kolana, bo z nimi mam największy problem: są meeega suche. Już po pierwszym użyciu pożegnałam się z problemem. Skóra była gładka i zdecydowanie nie była sucha. Niestety efekt utrzymywał się tylko chwilę. 

Produkt nakładałam również na włosy. Na początku zwilżałam na długości i nakładałam wosk, rozgrzany w dłoniach. Pozostawiałam na włosach na kilka godzin, zmywałam i cieszyłam się gładkimi i lśniącymi włosami. Ze względu na przetłuszczające się włosy nie nakładałam na skórę głowy, bo znając życie byłaby masakra. 

Wosku użyłam również do paznokci - już po pierwszym użyciu paznokcie, a właściwie skórki, które są twarde, stały się miękkie. Efekt utrzymywał się naprawdę długo... 


Wosk jest mega wydajny! Wystarczy odrobina na jedno użycie. 

Jedynym minusem jest to, że jest straasznie tłusty, dlatego najbardziej lubię go używać na noc.

Produkt przetestowałam w ramach współpracy z


Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

 

Znacie ten produkt? Używaliście wosku do ciała? :)

5 komentarzy:

  1. Widzę, że ma bardzo wszechstronne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o takim wosku ale ilość problemów przy jakich pomaga jest imponująca. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie uzywałam produktu tego typu ;o myślę, że przy moich skórkach mógłby się dobrze sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger