18:09

Vevey Swiss, Regeneration, Nail Serum - serum do paznokci.

Witajcie!

W ostatnich latach staram się bardziej dbać o paznokcie i skórę wokół nich. Dlatego chętnie sięgam po oliwki, sera, kremy przeznaczone do nich. Jak spędzacie ,,nasz" dzień? Ja zaraz biorę się za tworzenie ankiet do badań, do pracy licencjackiej, a potem pogram sobie z rodzinką w planszówki.

Opis produktu:

Precyzyjnie skomponowane składniki aktywne zapewniają skuteczną odbudowę i ukierunkowane działanie. Długotrwale wzmacnia i regeneruje, odbudowuje i utwardza, rozjaśnia i uelastycznia płytkę paznokcia. Wygładza i nawilża skórki wokół paznokcia.
Dodatkowo zawiera oleje : avocado, makadamia, abisyński.

Pojemność:

8 ml

Cena:

ok. 10 zł

Skład:

Mineral Oil,Olea Europea Fruit Oil,Vitis Vinifera Seed Oil,Caprylic Trigliceryde,
Macadamia oil,Coco Caprylate,Avocado Oil,Crambe Abyssinica Seed Oil,
Hydrogenated Vegetable Oil,Ascorbic Acid,Limonene,Benzyl Salicylate,
Citric Acid,Parfum,Ascorbyl Palmitate,Tocopherol

Konsystencja:

lekko płynna, ale nie spływa z paznokci

Zapach:

pachnie bardzo delikatnie, nie potrafię określić czym :D

Opakowanie:

miękka tubka, zakończona pędzelkiem, ale nie takim typowym jak przy lakierze do paznokci, tylko ten pędzelek jest bardziej zbity. Świetnie się nim pracuje. Pracuje to za dużo powiedziane, bo właściwie to tylko wyciskamy produkt i smarujemy skórki i paznokcie. 


Serum nakładałam kilka razy dziennie, nie było tłuste, chociaż chwilę się wchłaniało. Zmiękczało skórę wokół paznokci, skórki, a czasami miewam naprawdę bardzo twarde skórki.

Ogólnie produkt porządnie nawilża paznokcie i skórę wokół nich.

Przy regularnym stosowaniu mam wrażenie, że paznokcie mniej się łamały i przede wszystkim nie rozdwajały się, a w tamtym czasie miałam z tym duży problem. 


Polecam ten produkt, każdej dziewczynie, która dba o paznokcie. Używaliście już tego produktu? :)

13 komentarzy:

  1. Ja stosuję jedynie olejek rycynowy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Na miniaturce to wygląda jak klej hahah. Ja właśnie szukam czegoś do paznocki bo bardzo mi się osłabiły:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widze to serum. Często mam problem ze słabymi paznokciami wiec chętnie je wypróbuje. Tym bardziej, że cena atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam tego produktu, ale bez wątpienia przydałby się moim paznokciom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego serum. Na szczęście obecnie moje paznokcie są w dobrej formie, pomimo iż nic z nimi nie robię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo pierwszy raz widzę ten produkt :)
    dusiiiakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam z tym serum styczności, ale wydaje się ciekawe ;)
    Buziaki, mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, ja już dawno zapomniałam o pielęgnacji paznokci... A szkoda, bo kiedyś były takie długie i piękne. Może ten produkt pomógłby mi choć trochę je odratować? Kto wie? Cena niska, więc nie zaszkodzi spróbować.
    Uwielbiam grać w planszówki z rodziną. Miłego pisania licencjatu :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. oo musialabym tak odnowic paznokcie :D
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę ten produkt, ale wydaje się ciekawy :)

    Pozdrawiamy 🙂
    www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by się przydała mocna regeneracja paznokci :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. to coś dla mnie, bo moje paznokcie wymagaja pomocy

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger