19:24

Lynia - tonik żelowy z kwasem migdałowym 5% oraz glukonolaktonem 4% - e-naturalne.

Witajcie!

Nie mogę uwierzyć, że już kończy się luty. Mam nadzieję, że marzec przyniesie wiosnę i ciepło. W sobotę zaczęłam nowy semestr na studiach, w końcu mam przedmioty, totalnie związane z moją specjalnością, co sprawia, że aż chce mi się uczyć. Do tego semestr kończę 19 maja, także jest super! 

Po ostatnich wakacjach, na mojej twarzy pojawiły się lekkie przebarwienia. Dzięki uprzejmości firmy e-naturalne, miałam możliwość użycia toniku, który miał za zadanie m.in. rozjaśnić owe przebarwienia. Po kilku miesiącach (!) stosowania wyrobiłam sobie o nim zdanie, przeczytajcie jak się sprawdził, albo nie sprawdził. 

Obietnice producenta:
Oferujemy gotowy tonik żelowy marki Lynia przeznaczony do pielęgnacji skóry twarzy.
Produkt ten posiada bardzo wygodne i higieniczne w użyciu opakowanie kosmetyczne z pompka dozującą. 
Produkt przebadany dermatologicznie. 
Tonik żelowy złuszczająco-rozjasniający z kwasem migdałowym oraz glukonolaktonem polecany do codziennej pielęgnacji skóry wymagającej oczyszczenia, odświeżenia i rozjaśnienia. Delikatnie złuszcza, poprawia koloryt oraz utrzymuję równowagę flory bakteryjnej. Działa łagodząco i nie podrażnia. Reguluje wydzielanie sebum oraz delikatnie peelinguje. Czyni skórę wygładzoną, rozjaśnioną, jednocześnie poprawiając jej strukturę i koloryt. Jego delikatnie żelowa konsystencja ułatwia aplikację, pozostawiając na skórze nawilżającą warstwę ochronną.
Kwas migdałowy działa złuszczająco, antybakteryjne i przeciwstarzeniowo. Rozjaśnia przebarwienia powstałe w wyniku działania słońca, plamy starcze, egzemy, plamy i blizny potrądzikowe. Odbudowuje i reaktywacje postarzałą skórę poprzez wzrost jego nawilżenia.
Glukonolakton to naturalny antyoksydant, działa ochronnie na skórę, przyspiesza regenerację komórek i niweluje podrażnienia. Działa ujędrniająco sprawiając, że skóra staje się elastyczna i miękka w dotyku.
Kwas hialuronowy wiąże wodę w naskórku, zapobiega powstawaniu zmarszczek oraz nadaje skórze elastyczności i sprężystości. Chroni skórę przed wysychaniem, a także wzmacnia jej właściwości ochronne.
D-Pantenol poprawia nawilżenie, ujędrnia i uelastycznia skórę. Łagodzi wszelkie podrażnienia i stany zapalne a także przyspiesza regeneracje naskórka oraz gojenie ran.
Niacynamid (witamina PP) zastosowana w kosmetykach działa przeciwstarzeniowo reguluje poziom nawilżenia skóry oraz zwiększa jej elastyczność. Rozjaśnia przebarwienia posłoneczne oraz zapobiega powstawaniu kolejnych. Zmniejsza syntezę sebum oraz redukuje powstawanie zaskórników.

Pojemność:
 150 ml

Cena / Dostępność:
35,90 zł / możemy ją dostać na e-naturalne.


Skład:
Aqua, Mandelic Acid, Gluconolactone, D-Panthenol, Niacynamide, Hyaluronic Acid, Sodium PCA, Glucose, Urea, Glutamic Acid, Lysine, Glycine, Allantoin, Lactic Acid, 
Phenoxyethanol & Ethylhexylglycerin

Konsystencja:
Myślałam, że będzie to bardziej żel, a tutaj mamy konsystencję wodnistą.

Opakowanie:
Tonik jest zamknięty w plastikowej buteleczce, z pompką. Po raz kolejny powiem, że uwielbiam produkty z pompką. Owa pompka łatwo się naciska, nie zacina się. Jedynie musimy uważać, bo produkt ,,wyskakuje" poza wacik, ale da się to opanować :D


Działanie:
Tonik używałam na noc, codziennie. Wyjątkiem były dni, kiedy robiłam mocny peeling, wtedy używałam wody różanej. 

Po użyciu skóra jest wygładzona i lekko nawilżona. Nie jest lepka, nie jest podrażniona. 

Po samym przetarciu jest lekko czerwona, ale zaraz to mija.


Twarz stała się bardziej promienna i wygładzona. Większość przebarwień została rozjaśniona. Niedoskonałości pojawiają się rzadziej, ewentualne ślady potrądzikowe albo poznikały, albo stały się mniej widoczne. Twarz mniej się przetłuszcza. Skóra jest bardziej naprężona.


Tonik nie wysusza skóry. Jest naprawdę wydajny - używałam go kilka miesięcy!


Produkt przetestowałam w ramach współpracy z firmą
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.

Znacie ten produkt? Używacie produktów z kwasami?

10 komentarzy:

  1. Obecnie jestem w trakcie kuracji kwasem migdałowym, ale taki tonik później z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak spisałby się ten produkt u mnie? Trochę obawiam sie produktów z kwasami - myślę, że musiałabym więcej doczytać na temat ich bezpiecznego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście przed używaniem kwasów trzeba poczytać coś na ten temat :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również o niej nie słyszałam wcześniej ;)

      Usuń
  4. produktu nie znam :D Ale chętnie poznałąbym ten tonik! Super, że nie wysusza skóry

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktu, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger