15:12

La Fare 1789, Ideal Face Cream - krem do twarzy.

Witajcie!

Porządny krem do twarzy to podstawa mojej pielęgnacji. Wstyd się przyznać, ale zdarzają się poranki, kiedy wstanę zbyt późno i robię makijaż bez wcześniejszego wklepaniu kremu o_o
Ale pracuję nad tym i jest coraz lepiej ;)

Obietnice producenta: Idealny krem do twarzy to preparat o właściwościach intensywnie nawilżających, regenerujących, wygładzających i rozświetlających, przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry twarzy i szyi.
Dzięki wyjątkowemu połączeniu odpowiednio dobranych składników organicznych takich jak: aloes, olejek jojoba, liść oliwny, masło shea, olejek macadamia, algi Coralline, zielona herbata, ogórek, szarotka alpejska, olejek z drzewa cedrowego, olejek z cytryny idealnie odżywia skórę, pobudza produkcję kolagenu i wygładza zmarszczki.
Dodatkowo zawarty w kremie tokoferol działa antyoksydacyjnie i chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych, a obecny kwas hialuronowy zapewnia optymalne nawilżenie.
Regularne stosowanie preparatu pozwala na dostarczanie skórze cennych składników i tym samym uzyskanie efektu promiennego i młodego wyglądu.
99,2% wszystkich składników pochodzi z naturalnych upraw. 38,2% wszystkich składników pochodzi z rolnictwa ekologicznego.
Krem znajduje się w uroczym, pięknym opakowaniu - idealny wybór na kunsztowny prezent nawet dla bardzo wymagających Pań.

Pojemność: 30 ml

Cena: ok. 70 zł


Konsystencja: lekki krem

Skład: Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Dicaprylyl Ether, C12, 16 Alcohols,
Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed oil, Olea Europaea (Olive) Leaf Extract,
Hydrogenated Lecithin, Palmitic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Glyceryl Stearate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Squalane – Alcohol, Benzyl Alcohol, Coco, Caprylate/Caprate, Tocopheryl Acetate, Corallina Officinalis Extract – Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Undecylenoyl Glycine – Maltodextrin, Tocopherol, Dehydroacetic Acid, Camellia Sinensis Leaf Extract, Citric Acid, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Leontopodium Alpinum Extract, Cedrus Atlantica Bark Oil, Citrus Limon Peel Oil, Cymbopogon Martini Oil, Linalool – Citronellol, Limonene


Krem jest zamknięty w małym, szklanym słoiczku z wieczkiem, czy nakrętką (nie wiem jak to się fachowo nazywa:D ).
Prosta szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu.


Krem pachnie przyjemnie, nie potrafię określić owego zapachu. 

Produkt łatwo się wydobywa ze słoiczka, żeby było bardziej higienicznie używam do tego małej, plastikowej łyżeczki. 

Krem bardzo przyjemnie rozprowadza się na twarzy, dość szybko się wchłania, dlatego za kilka minut śmiało mogę wykonywać makijaż. 

Nie ściąga skóry, nie jest lepki. 

Krem świetnie nawilża skórę (jest jednym z nielicznych kremów, które tak dobrze nawilżają!). 
Wygładza i ujędrnia, pozostawia gładką i promienną, nawet po ciężkiej nocy.


Zauważyłam dużą poprawę wyglądu mojej cery, przy regularnym stosowaniu tego kremu. 

Dodam, że produkt jest mega wydajny!

Produkt przetestowałam w ramach współpracy z firmą
https://www.topestetic.pl
Fakt ten nie wpłynął na moją opinię.


Znacie ten krem? :) Używacie lekkich kremów, czy bardziej ,,zbitych"

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba, chyba sie za nim rozejrze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie,że nawilża i jest tak wydajny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kremy które zauważalnie wpływają na stan nawilżenia mojej skóry. Szczególnie teraz, zimową porą, zwracam na to szczególną uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze do czynienia z tym produktem ;) Fajnie, że przypadł Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę ten krem i markę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna konsystencja<3 Nie słyszałam o nim wcześniej, ja lubię lekkie konsystencje chociaż zimą sięgam rownież bo bardziej zbite, cięższe....

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsze słyszę o takim cudzie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. O marce nie słyszałam wcześniej, ale wydaje mi się, że krem do twarzy idzie znaleźć dobrej jakości za zdecydowanie niższą cenę więc raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Migdy wcześniej nie słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger