17:30

Wibo, Panoramic Lashes - tusz do rzęs.

Witajcie!

Mamy 7 stycznia i 5 stopni. Niby fajnie, że jest w miarę ciepło, cieszę się, że nie ma -20 stopni, ale przydałby się śnieg.. Mam nadzieję, że zobaczę go tej zimy :D

Obietnice producenta: Maskara Panoramic Lashes z szczoteczką, która dzięki zwężonej końcówce pozwala na precyzyjne pomalowanie rzęs nawet w kąciku oka. Formuła maskary wzbogacona w otręby ryżu i pantenol oraz składniki stymulujące wzrost rzęs i zapobiegające ich wypadaniu.
Kremowa formuła mascary nadaje rzęsom objętość bez sklejania. Nie obciąża rzęs pozostawiając je miłymi w dotyku. Nadająca objętość szczoteczka pozwala cieszyć się panoramicznym wyglądem rzęs.


Pojemność: 11g

Cena: ok. 15 zł


Tusz mieści się w typowym dla tuszy opakowaniu, które jest bardzo poręczne. 

Jak widzicie szczoteczka nie jest silikonowa. Mnie to nie przeszkadza, bo bardzo lubię zwykłe, klasyczne szczoteczki. Jest dość gruba, ale dobrze się nam współpracuje.


Na początku konsystencja była dość płynna, ale po tygodniu stała się idealna. Dzięki temu tusz nie odbija się na powiekach, łatwo się rozprowadza na rzęsach.

Tusz nie uczula, nie skleja rzęs, nie osypuje się, więc nie musimy się obawiać efektu pandy. 

Rzęsy są podkręcone i wydłużone. Wzrostu rzęs nie zaobserwowałam.


Tak wyglądają rzęsy niemalowane.


A tak malowane.


Podsumowując: Jest to świetny tusz, za niewielkie pieniądze.

 Znacie ten tusz? Wolicie silikonowe czy klasyczne szczoteczki?

6 komentarzy:

  1. Korzystam już od kilku lat i jestem zadowolona. Nie zwracam zbytniej uwagi na rodzaj szczoteczki. Dla mnie liczy się, aby tusz nie uczulał i ładnie malował. Dużym atutem tego produktu jest cena, więc także dlatego po niego sięgam.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://domnaetacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt podoba mi sie, a jak jest z odbijaniem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obija się, zaraz dopiszę, bo zapomniałam o_o

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger