11:19

Joanna, Rzepa - kuracja wzmacniająca do włosów.

Witajcie!

Marzę o długich, mocnych włosach. Jednak obecnie nie są odpowiedniej długości, nie są gęste i do tego czasami wypadają. Dlatego dzielnie walczę :D

Jak widzicie produkt kupiłam za grosze ;)

Obietnice producenta: Kuracja wzmacniająca Rzepa przeznaczona jest dla włosów przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu i wypadania. Zawiera bogaty zestaw aktywnych czynników - takich jak ekstrakt z czarnej rzepy oraz inne specjalnie wyselekcjonowane ekstrakty naturalne i składniki energizujące, aby wzmacniać włosy i skutecznie zmniejszać przetłuszczanie się skóry głowy. To specjalistyczny produkt do wcierania w skórę głowy, który pozwala osiągnąć dobre rezultaty przy regularnym stosowaniu.
Specjalna formuła neutralizuje charakterystyczny zapach czarnej rzepy i zwiększa komfort stosowania.


Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 7 zł

Skład: Aqua, Alcohol Denat., PEG-75 Lanolin, Raphanus Sativus Extract, Urtica Dioica Extract, Arctium Lappa Extract, Humulus Lupulus Extract, Glycogen, Glycerin, Niacinamide, panthenol, Menthol, Allantoin, Laureth-10, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

Zapach: typowo rzepowy

Konsystencja: wodnista

Produkt mieści się w poręcznej, przezroczystej, plastikowej buteleczce, z aplikatorem, z zakrętką. 

 
Kuracji używam dwa, trzy razy w tygodniu. Oczywiście po umyciu i wysuszeniu włosów ręcznikiem. Delikatnie wmasowuję w skórę głowy, robiąc delikatny masaż opuszkami palców.


Rzepa ma swój specyficzny zapach, ale na szczęście nie jest wyczuwalny na włosach. 
Nie powoduje przetłuszczania się włosów, ale też zatrzymuje przetłuszczania i nadal muszę myć włosy co dwa dni. 

 Produkt jest wydajny! Nie wysuszał skalpu, nie uczulał. 

Przy regularnym stosowaniu zauważyłam całe mnóstwo baby-hair. I włosy mniej wypadają.


Ogólnie polecam ową kurację, chociaż niestety nie zmniejsza przetłuszczania się włosów.


Znacie? :) 

17 komentarzy:

  1. miałam ampułki i byłam bardzo zadowolona ;) hmm oprócz tego, że smierdza są super, a ta kuracja na mnie czeka ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alkohol na samym szczycie, więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tą kurację ale uważam że sa lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, zawsze warto się wspomóc, ja teraz mam jantar

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka kuracja jak najbardziej by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka kuracja przydała by się moim włosom. Jesienią bardzo wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  7. używałam tego, pomogło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusisz mnie tym produktem, ponieważ moje włosy potrzebują wzmocnienia.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger