16:42

Ezebra / Delia - aceton/zmywacz do hybryd.

Witajcie!

Jak już nieraz wspominałam od jakiegoś czasu robię hybrydy. Najpierw robiłam u kosmetyczki, potem u znajomej dziewczyny, a od kilku miesięcy robię sobie sama (no dobra, czasami u koleżanek).

Dzisiaj porównam dwa produkty, które służą do zmywania lakieru hybrydowego, od razu powiem, że jeden jest cudowny, a drugi okazał się niestety bublem ;(



Aceton kosmetyczny, który dokładnie i bez szkody dla naturalnych paznokci usuwa tipsy i akryl. Polecany zarówno do profesjonalnego użytkowania w gabinetach kosmetycznych, jak i na kursach lub szkoleniach.


Aceton kosmetyczny skutecznie rozpuszcza akryl i tipsy eliminując tym samym długotrwałe ścieranie mechaniczne i ograniczając negatywny wpływ zabiegu na naturalną płytkę paznokcia.



Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 3 zł

Skład: Nitroethan, Aceton

Zapach: typowy dla acetonu

Aceton mieści się w poręcznej, plastikowej buteleczce, z nakrętką. Nie ukrywam, że byłabym bardziej zadowolona, gdyby było to zamknięcie na klik, no ale nie jest źle. Jak widzicie otworek jest mały, dla mnie idealny. Nie mam problemu, że wyleję za dużo produktu.


Nie będę dokładnie opisywała procesu ,,ściągania'' lakieru od a do z, bo chyba każdy wie jak to się robi. Aceton ,,wylewam" na wacik bezpyłowy, owijam nim paznokieć, czasami używam jeszcze folii aluminiowej, zakładam klipsy i czekam kilkanaście minut. 
Aceton świetnie rozpuszcza lakier. Wiadomo różne lakiery różnie schodzą. Jedne lepiej, drugie gorzej, ale owy produkt dobrze sobie radzi. 
Lekko wysusza skórki, ale wystarczy użyć oliwki i dobrego kremu do rąk.

Aceton jest bardzo wydajny!

Bardzo szybko i skutecznie usuwa lakier hybrydowy, nie niszcząc płytki paznokcia i nie powodując odbarwień. Dzięki zawartości gliceryny i protein jedwabiu pielęgnuje paznokcie, nadając im naturalny połysk bez wysuszania.


Pojemność: 100 ml

Cena: ok. 5 zł

Skład: Acetone, Aqua, Glycerin, Rosa Ruggosa Flower Extract, Propylene Glycol, Parfum, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Limonene, Benzyl Benzoate, Hydrolyzed Silk, CI 14720.

Zapach: nie pachnie jak typowy zmywacz z acetonem.


Zmywacz mieści się w plastikowej butelce, z piękną szatą graficzną. Zakręcany nakrętką (masło maślane :D ). Otworek jest niezbyt duży, ale chyba wolę mniejsze. 

W recenzji acetonu napisałam jak mniej więcej zmywam hybrydy, także nie będę się tutaj powtarzać. 

Zmywacz jest jednym wielkim bublem, przynajmniej dla mnie. Totalnie nie rozpuszcza lakieru, raz trzymałam go na paznokciach około 25 minut (!) i nic nie zrobił.


Bez wątpienia wygrywa aceton, który kosztuje grosze, a nie jest niczym gorszym od tych profesjonalnych.


Znacie te produkty? Czym zmywacie hybrydy? :)

19 komentarzy:

  1. Żadnego nie miałam. Dobrze, że chociaż aceton działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko 25 minut i nie zmywa lakieru to już przesadaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam aceton z semilac. bardzo lubię też zwykły zmywacz z isany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Semilaca też lubiłam, Isany nie próbowałam na hybrydach.

      Usuń
  4. nigdy nie miałam żadnego z tych produktów :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/ostatni-powiew-zotej-jesieni-monday-look.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Aceton do hybryd najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie podszedł mi ten zmywacz Delii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś ten ZMYWACZ z DELII - bardzo mile go wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie zmywacz to zmywacz, nie robi mi różnicy

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie sprawdzał się aceton, Delii nie miałam okazji używać =)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger