19:13

Clavier, ProHybrid (073), Luxury (28) - lakiery hybrydowe i akcesoria.

Witajcie!

Początkiem sierpnia otrzymałam przesyłkę w ramach kampanii Clavier, dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna. 

Zobaczcie co przetestowałam i co o nich sądzę :)

Opis produktu:

Dzięki hybrydom ProHybrid CLAVIER nadasz swoim paznokciom intensywny kolor i przepiękny długotrwały blask. Idealna średnio-gęsta konsystencja lakierów hybrydowych CLAVIER umożliwia łatwą aplikację. Znajdź swój ulubiony kolor i ciesz się przepięknymi paznokciami nawet do 3 tygodni.

Pojemność:  

7,5 ml

Cena:

ok. 10 zł

Dostępność:

Clavier / Drogeria Vica / Ekobieca

Opakowanie:

lekko kwadratowa butelka, w kolorze lakieru, znajdziemy na niej wszystkie potrzebne informacje.


Konsystencja:

nie jest gęsta, nie jest też zbyt płynna. W przypadku drugiego lakieru jest tak samo :)

Pędzelek:


wąski, włosie nie wypada, nie wykrzywia się.

Kolor:


 dla mnie to połączenie ,,brudnego" różu i zgaszonego fioletu. 

Do uzyskania idealnego efektu potrzebujemy dwóch-trzech warstw, czyli standardowo. Lakier nie spływa z paznokcia, nie smuży się, nie bąbelkuje. Trzyma się na paznokciach około 3 tygodni.

Opis produktu:

Clavier Luxury to innowacyjna formuła lakiero-żelu: połączenie tego, co najlepsze w żelach i lakierach klasycznych. To alternatywa dla podatnych na zadrapania standardowych lakierów i nienaturalnie wyglądających akryli, czy tipsów.

Stosując hybrydy CLAVIER zyskujesz:
  • trwałość manicure (nawet do 3 tygodni)
  • wyjątkowy połysk Twoich paznokci
  • naturalny wygląd

Pojemność:

10 ml

Cena:

ok. 24,99 zł, ale można je ,,złapać: w promocyjnych cenach

Dostępność:

Clavier / Drogeria Vica / Ekobieca

Opakowanie:

poręczna, trochę okrągła butelka. 

Wielki plus za oznaczenie koloru na zakrętce, dzięki temu już w pudełku (trzymam lakiery w pudełku) wiem jaki to kolor.

Pędzelek:

prosty, dość wąski, idealny na moje paznokcie. Nie wychodzą włoski, nie łamią się.

Kolor:

Granatowy z błyszczącymi drobinkami. Uwielbiam takie kolory, jeszcze jak się błyszczy to bomba! Myślałam, że będzie brokatowy, że będzie się źle ściągało, ale nie miałam najmniejszego problemu ze zmywaniem. 

Jeśli chodzi o trwałość to byłam bardzo zadowolona, trzyma się na paznokciach około 3 tygodni, nie odpryskuje, nie ściera się za bardzo. Po tych trzech tygodniach musiałam ściągnąć, ponieważ miałam duże odrosty. 

Bardzo przyjemnie się maluje, nie spływa z paznokcia, nie robi smug, nie bąbelkuje. 

W paczce znalazłam również pilniki, bez których nie zrobimy manicure. Są poręczne, wygodnie się nimi pracuje. Nie rozwarstwiają się, nie łamią. Mamy różne gradacje, także można ich użyć do różnych potrzeb. 

Dodatkowo znalazłam folię transferową, która ,,działa" jak należy. Nie rwie się, nie łamie, idealnie odbija się na paznokciach.

Podsumowując: Jestem bardzo, bardzo zadowolona z tych produktów, jeśli nie używaliście ich to koniecznie wypróbujcie! Są niedrogie, a jakościowo świetne.

Znacie tę markę? :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten granat

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem dobra cena tych lakierów. Nie miałam jeszcze nic tej marki ale może spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolorki, szczególnie ten pierwszy, ale ja nie robię sobie hybryd :( Więc marki też nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Granat idealny na nadchodzace chlodniejsze dni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych lakierów osobiście, ciekawe kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaki fajny odcień tego pierwszego koloru, taki idealny na jesień. Przy dwóćh warstwach i pełnym kryciu, efekt byłby rewelacyjny - lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowy kolorek najbardziej mi się spodobał :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że są oznaczenia kolorów na pędzelku, w innych przypadkach zawsze trzeba wyciągać buteleczkę z pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten niebieski wygląda cudnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy mega , ale chyba na 2 warstwy byłby wyraźniejszy.

    Zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. szkoda że zrobiłam zapas lakierów do paznokci vinyl, bo te żelowe wyglądają kusząco, do hybryd się nie mogę przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger