14:16

Denko - luty.

Witajcie!

Połowa marca za nami, a ja nie pokazałam co zużyłam w lutym. No to zobaczcie i koniecznie dajcie znać co znacie i co lubicie z tych kosmetyków ;)


Back To Nature, Ryż+Migdał -żel/olejek do demakijażu - wspaniały produkt! Jak nie lubię olejków tak ten skradł moje serce. Nie był tłusty, świetny zmywał makijaż, nie podrażniał oczu.
Eveline Cometics - płyn micelarny - dobrze zmywa, nie podrażnia.
Back To Nature, Granat+Porzeczka - żel/peeling do mycia twarzy - świetnie mył, fajnie działał jako peeling, nie podrażniał, nie uczulał.
Perfecta, Pore Minimizer+Detox  - peeling/maska - w sumie to nic nie robił, trochę wysuszał skórę.
BeBeauty Care - oczyszająco-kojąca maseczka peel-off - to była istna masakra! Jeszcze nigdy nie miałam takiego problemu ze ściągnięciem.
Colway - kolagen - jest to malutka próbka, ale po użyciu skóra była napięta i miękka.


Cleanic - płatki kosmetyczne - nie rozwarstwiały się, nie przemakały.
Eco (kupiłam je w Leclerc) - masakra! Rozwalały się, były cienkie.



Vaseline - balsam do ust - wspaniale nawilża usta.
Wibo, Eyebrow - pomada do brwi - hmm... Nie była najgorsza, ale wolę cienie.
Eveline Cosmetics, Celebrites Eyeliner - eyeliner - bardzo go lubię, posiada precyzyjny pędzelek, który niestety po pewnym czasie zaczyna się rozdzielać. Ale za tę cenę wybaczam.
Niuqi - podkład matujący - dobrze matowi, dobrze kryje. I jest mega tani!
L'Oreal, Infallible - podkład - również dobrze krył, matowił na długo.
Hean, High Definition - utrwalacz - pisałam o nim TUTAJ.
Eveline Cosmetics, Volumix Fiberlast - tusz do rzęs - pięknie wydłuża rzęsy, dodaje objętości. Nie skleja rzęs.
MaxFactor, 2000 Calorie - tusz do rzęs - trochę sklejał rzęsy.
Ecocera - puder bambusowy - po wypróbowaniu sypkiej wersji skusiłam się na ,,kamienną" wersję. Matowił na kilka godzin, dla mnie zbyt krótko.
Isana Young - puder - dobry do poprawek w ciągu dnia. Ale ogólnie nie lubiłam go.
Maybelline, Fit Me - puder - matowi na długo.
Donegal - gąbka - nie ,,zjadała" podkładu, fajnie się nią pracowało.


Nivea, Pure Color Micellar - odżywka/maska - włosy były miękkie i lśniące.
Professional Style - lakier do włosów -  kupiłam dosłownie przed jakimś wyjazdem, ale był strasznie kiepski.
Nature Box - szampon - pięknie pachniał, dobrze mył.
Nature Box - odżywka - sprawiała, że włosy były miękkie i mam wrażenie, że podbijała kolor.



Avon, Foot Works - scrub - przy regularnym używaniu całkiem nieźle działał.
Johnson's - krem do rąk - piękny zapach, nieźle wygładzał i nawilżał.
Farmapol, Fruity Jungle - krem do rąk - ładnie pachniał, nawilżał średnio, więc używałam go tylko w ciągu dnia.
Cien - chusteczki odświeżające - nie kleiły rąk, przyjemnie pachniały.
Rimmel, 60 second SuperShine (873 Breakfast In Bed) - lakier do paznokci - dobrze krył, nawet trwały.
Douglas (74 Heart Break) - lakier do paznokci - hmm... taki zwyklak.
Ziaja - krem do rąk z proteinami kaszmiru - wygładzał dłonie.
Tabletki do manicure - nic nie robiły.


Douglas, Home Spa - pianka pod prysznic - pięknie pachniała, świetnie myła. Jedynie doczepię się do sprayu, który się zacinał.
Nivea, Stress Protect - dezodorant - dobrze chronił.
Le Petit Marseillais - żel pod prysznic - pięknie pachniał, tak orzeźwiająco.
Tołpa - żel peeling pod prysznic - peelingiem to on nie był, jako żel również sprawdził się średnio.
Colgate - pasty do zębów - dobrze myły.


Uff, no to tyle. Jak tam Wasze denka?

5 komentarzy:

  1. Eveline Cometics - płyn micelarny - jeden z moich ulubieńców! :)
    Nie będę ukrywać wiele kosmetyków znam jedynie z widzenia; nie miałam okazji przeprowadzić osobistych testów.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem do rak ziaji kupiłam jakis czas temu na promce. Tusz 2000 calorie tez kiedyś miałam i u mnie spisywał sie całkiem Ok. Tego podkładu loreal nie miałam ale mam aktualnie korektor z tej seri i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! niezłe denko! ale super ;D zazdro tym bardziej zużyć kolorówki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne i pokazne denko, ja zbieram kolejne opakowania :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger