13:22

Marion, Natura Silk - błyskawiczna odżywka do włosów suchych i zniszczonych.

Witajcie!

Moje włosy na długości są suche i czasami lekko zniszczone, na skalpie się przetłuszczają. Czyli najgorsze! Ale nie narzekam - zawsze może być gorzej, prawda? :D

Zwykle używam odżywki, którą się spłukuje, ale czasami z braku czasu, albo z lenistwa, sięgam po te bez spłukiwania. Niestety niektóre obciążają włosy i robią masakrę. Jak było z tą odżywką?

Dwufazowa, ultralekka formuła daje efekt odpowiednio nawilżonych i zregenerowanych włosów. Zawiera składniki pochodzące z upraw ekologicznych, potwierdzonych certyfikatem Ecocert: olej arganowy, ekstrakty z hibiskusa i bławatka, które: -zapewniają optymalny poziom nawilżenia włosów, chroniąc je przed utratą wilgoci -regenerują i odbudowują strukturę włosów -ułatwiają rozczesywanie i układanie włosów, zapobiegając ich elektryzowaniu nadają włosom miękkość i blask Odżywka zawiera proteiny jedwabiu oraz prowitaminę B5, które chronią włosy, wygładzają ich strukturę, zapewniając im zdrowy wygląd i jedwabisty połysk.
Zawiera jedwab i prowitaminę B5, które:
- wygładzają i rewitalizują włosy bez ich obciążania,
- ułatwia rozczesywanie i układanie oraz zapobiega elektryzowaniu się włosów,
- nadają włosom miękkość i blask.

Pojemność: 150ml

Cena: ok. 8 zł

Zapach: słodkawy, wyczuwam jakieś kwiaty. Ogólnie jest to przyjemny zapach.

Konsystencja: typowa dla odżywek w spray'u, ale jest dwufazowa, więc przed użyciem trzeba wstrząsnąć.


Odżywka jest zamknięta w poręcznej, plastikowej buteleczce z atomizerem.


Odżywka pachnie bardzo przyjemnie, zapach pozostaje na włosach przez kilka godzin. 

Jak używam produktu? 

Pryskam, mokre, lekko wysuszone ręcznikiem włosy, odczekuję chwilę i rozczesuję. Mam wrażenie, że dzięki niej włosy rozczesują się jeszcze łatwiej. 

Włosy nie są sklejone, obciążone. Wręcz przeciwnie: są sypkie i miękkie. Wielkiego nawilżenia nie zauważyłam, ale na pewno nie są przesuszone. 

Zimą przez pewien czas miałam problem z elektryzującymi się włosami i odżywka pomogła mi zniwelować ten problem.


Podsumowując: Jestem zadowolona z produktu. Włosy są miękkie i sypkie

10 komentarzy:

  1. oczywiście , że może być gorzej, mój skalp jest przeraźliwie suchy i łuszczy się z powodu choroby a włosy również są suche

    OdpowiedzUsuń
  2. mam na razie sporo podobnych odżywek, ale będę o niej pamiętać. Cena jest niska, więc można wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mysle ze i u mnie by sie sprawdzila, lubie psikane odzywki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tę odżywkę, w sumie nawet bardziej niż te z gliskura bez spłukiwania :)
    Elektryzujące włosy to dramat, strasznie uciążliwe;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Marion. Muszę zainteresować się tą odżywką :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger