21:25

TAG - Lustereczko powiedz przecie...

Witajcie!

Po obejrzeniu tego tagu u Zuzi z kanału Lamakeupbella postanowiłam i ja odpowiedzieć na te pytania ;)




1. Jak czujesz się bez makijażu?

Zależy od dnia, od mojego humoru i od stanu cery. Ale ogólnie nie mam problemu, by wyjść na spacer z psem, czy do sklepu bez makijażu. Jednak na co dzień się maluję, bo to lubię.

2. Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element w makijażu to jaki byś wybrała?

Oczy. Uwielbiam podkreślać je tuszem, cieniami, kredką.

3. Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko JEDEN, dowolny. Który byś wybrała?

L'oreal True Match - jak dotąd jest to mój totalny ulubieniec.

4. Czym kierujesz się kupując kosmetyki kolorowe do makijażu?

Przede wszystkim jakością. Muszą być porządne, nie lubię jak okazują się nietrwałymi bublami. Przyznam, że zwykle patrzę też na cenę.

5. Co Cię bardziej interesuje : makijaż czy pielęgnacja?

To i to. Czym byłby makijaż bez odpowiedniej pielęgnacji? Dlatego przykładam wagę i do makijażu i do pielęgnacji, nie tylko twarzy, ale i całego ciała.

6. Stoisz przed lustrem, bez makijażu, bez ubrania - zupełnie nago. Kogo w nim widzisz?

Przyznam, że to trudne pytanie.. Normalną dziewczynę, właściwie kobietę, z pięknymi oczami, zgrabnymi nogami (tak, jestem skromna :D), z dobrą, ale nieidealną figurą.. Zawsze jak tak patrzę to się denerwuję na siebie, że gdyby nie moje lenistwo i łakomstwo to byłoby idealnie. Ale wierzę, że się uda!

7. Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz?

Niestety stanowczo za mało :( Balsamuję się po prysznicu i w sumie tyle. Dłonie kremuję przed spaniem i po umyciu naczyń, stopy kremuję na noc, ale nie codziennie. Większą wagę przywiązuję do pielęgnacji twarzy. No, a jakby zliczyć to wszystko to wyjdzie jakieś 25 minut z prysznicem. 

8. Wymień 3 produkty jedzeniowe które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o nasze ciało, cerę i włosy.

Brokuły, szpinak i pomidory.

9. Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów?

Mam wyrzuty sumienia, czuję, że przytyłam, obiecuję sobie, że to już ostatni raz, do następnego razu.. :D

10. W skali od 1-10 na ile uważasz się za atrakcyjną?

No i najgorsze pytanie :D myślę, że jakieś 7.. No nie wiem..



Kochani! Zapraszam Was do odpowiedzenia na te pytania, albo u siebie na blogu, albo w komentarzach. Jestem bardzo ciekawa ;)

12 komentarzy:

  1. Świetny tag, ale coś skromnie się oceniłaś, chociaż dla mnie też by było trudno. Mamy dużo wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trudne te pytania:) Nie wiem czy podjęłabym się na nie odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne, musiałam trochę zastanowić się nad samą sobą ;)

      Usuń
  3. ja nawet do pracy często się nie maluję, kiedyś miałam więcej kompleksów, teraz moja skóra jest zdrowa i pozwalam jej oddychać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja maluję się, ale bywa, że zaraz po powrocie do domu zmywam :)

      Usuń
  4. Zjadłabym brokuły... :D Też lubię swoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger