00:12

O'Herbal - Tonizujący balsam do ciała z ekstraktem z róży damasceńskiej.

Witajcie!

Niestety znowu pogoda się popsuła i jest zimno.. Chyba muszę się przyzwyczaić, że do połowy maja następnego roku będzie mi bardziej lub mniej zimno :(

Balsam do ciała gości u mnie zawsze. Staram się pamiętać o codziennym używaniu i przyznam, że coraz lepiej mi to idzie.
Obietnice producenta: Balsam pielęgnuje i ujędrnia skórę, nadaje jej jedwabistą miękkość.Receptura balsamu jest nierozłącznie związana z naturą. Najważniejsze w niej są cenne składniki naturalnego pochodzenia, które wspierają zdrowy wygląd skóry.

Pojemność: 75 ml (jest też dostępna pełnowymiarowa wersja 500ml)

Cena: ok. 8 zł

Skład: Aqua*, Glycerin*, Dicaprylyl Carbonate*, Aloe Barbadensis Leaf Juice*, Butyrospermum Parkii Butter*, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate*, Octyldodecanol*, Hydroxyethyl Urea, Macadamia Ternifolia Seed Oil*, Allantoin, Rosa Damascena Flower Extract*, Zea Mays Starch*, Xanthan Gum*, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Parfum, Urea, Ethanolamine, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Tocopherol,  Linalool, Hexyl Cinnamal, Geraniol, Citronellols, Limonene.

*składniki pochodzenia naturalnego

Konsystencja: dość rzadka


Zapach: bardzo przyjemny, ale róża jest słabo wyczuwalna.

Moja opinia: Balsam, a właściwie lotion (przez konsystencję) mieści się w plastikowej, poręcznej buteleczce. Dodam, że opisuję mini produkt, a nie pełnowymiarowy, bo właśnie ten pełnowymiarowy mieści się w butelce z pompką <3


Opakowanie jest twarde, muszę się nieźle namęczyć, by wydobyć produkt. Chyba będę zmuszona do odkręcania nakrętki :D

Balsam dość szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego i lepkiego filmu na skórze. Bardzo fajnie się rozsmarowuje, nie jest jak to nazywam tępy (chodzi o konsystencję). Zapach utrzymuje się nawet kilka godzin, tak jak już wcześniej wspomniałam, pachnie przyjemnie, ale nie różą, co mnie bardzo rozczarowało, no albo mój węch jest inny :D

Niestety słabo nawilża. Ale pozostawia ciało miękkie i gładkie, bardzo lubię ten efekt.

Jest to kosmetyk idealny na lato czy wiosnę, ponieważ zimą potrzebuję czegoś tłuściejszego i bardziej nawilżającego.


Czy producent spełnił obietnice?: Tak i nie. Rzeczywiście pozostawia skórę miękką, ale praktycznie wcale nie nawilża.

Podsumowując: Jest to kosmetyk, który sprawdzi się w cieplejszych miesiącach, no chyba, że ktoś nie potrzebuje porządnego nawilżenia. Na pewno wrócę do niego wiosną.


Znacie, lubicie? :)


24 komentarze:

  1. Mam ten kosmetyk u siebie w szafce, ale jeszcze go nie otworzyłam i chyba pójdę za Twoją sugestią i otworzę go dopiero na wiosnę, bo teraz skupiam się na porządnym odżywieniu i nawilżeniu skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że nie nawilża to przecież najważniejsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam sporo produktów z elfa pharm - większość całkiem fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś czuję, że ten balsam byłby dla mnie zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  5. do porządnego odżwyania polecam floslek i serię do skóry atopowej - mega nawilża :)

    _____________
    Sprawdź moją nową stronę ♥ daria-porcelain.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tego typu miniaturę, ale szamponu - muszę w końcu użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego balsamu a co marznięcia...witaj w klubie mi już zimno :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale skoro słabo nawilża, to z moją suchą skórą nie miałby szans :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miałam kilka produktów i polecam w większości ;)

      Usuń
  10. Miałam kilka kosmetyków z tej serii byłam z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger