piątek, 12 grudnia 2014

Denko Listopad.

Cześć i czołem! Czas na spóźnione denko. Ostatnio nie mogę się z niczym wyrobić. No, ale walczę z tym. Przychodzi godzina 16, a ja robię się zmęczona, śpiąca.. I tak jest teraz.. No dobra koniec narzekania. :D
 

1. Celia - szminka - miała piękny kolor, dobrze nawilżała usta. Dość długo się utrzymywała. 
2. Sensique - puder matujący - jeden z ulubieńców! Matuje na kilka godzin, jest wydajny.
3. Joko - mineralny puder - dobrze matował, długo się trzymał. Jednak był dosłownie wszędzie, jak to puder sypki.
4. LadyCode Bell - róż - ładnie podkreśla policzki, trzyma się kilka godzin.
5. Carmex - pomadka - ma chyba tyle samo zwolenników, co przeciwników. Ja należę do pierwszej kategorii.
6. Lovely - korektor - masakra w płynie, tyle powiem!
7. Laura Conti - pomadka - dobra w smaku, jednak szybko stała się mazista, nie wiem dlaczego.
8. Avon - tusz do rzęs - nie przepadam za tuszami z Avonu, a tego to już totalnie nienawidziłam. Od razu był suchy, nie podkreślał rzęs, wręcz przeciwnie.


1. Pilomax - odżywka w sprayu - była całkiem okej. Nie sklejała włosów, ułatwiała rozczesywanie. Pisałam o niej TUTAJ.
2. Wella - lakier do włosów - nie był najgorszy, ale trochę sklejał włosy.
3. Syoss - szampon - dla mnie masakra. Przetłuszczał mi włosy.. Nigdy więcej.
4. Syoss - odżywka - całkiem , całkiem. Ale nie nabłyszczała włosów.

1. Original Source - żel pod prysznic -  Dobrze nawilża, jednak zapach nie do końca przypadł mi do gustu. Kupię inny zapach.
2. Fraicheur - żel pod prysznic - był okropny! Śmierdział jak krzak za śmietnikiem, obok blok, fuj!


 Libere - perfumy - Ładny zapach, ale nie jest to to co uwielbiam.
 

1. Ziaja liście zielonej oliwki - za tłusty jak dla mnie.
2. Avon Naturals - tonik - świetnie odświeża, ten efekt długo się utrzymuje.
3. Avon Clearskin - żel punktowy na pryszcze - zasusza je, szybko znikają. Jest okej. Pisałam o nim TUTAJ.
4. BeBeuaty - płyn micelarny - mój ulubiony!
5. Rival de Loop - maseczka - nie zachwyciła mnie.
6. Blend a med - pasty - dobre w smaku, dobrze myją.
7. Soraya - maseczka. Okej. Pisałam o niej TUTAJ.
8. Ziaja - krem - krem jak krem. Nie kupię, bo nie mam 30+
9. Carea - płatki kosmetyczne - najlepsze! I tanie jak barszcz!


Uff.. Myślicie, że zrobiło się miejsce na półkach?
A no właśnie, oczywiście, że nie ;D




16 komentarzy:

  1. Kusi mnie ten micel z Biedronki. Ja też jestem zwolenniczka Carmexu. W uzyciu truskawka, a czekaja kolejne dwa w szufladzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten róż Ladycode :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow ile kolorówki Ci się udało zużyć zazdroszcze ;) ja to nie wiem kiedy ostatnio coś wyrzuciłam z kolorówki xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama się dziwię :D
      z kolorówką jest najtrudniej :(

      Usuń
  4. Troszkę "uszczupliłaś" zapasów. Gratuluję zużycia kolorówki :D
    U mnie dzisiaj peeling do ciała poszedł do torebki z denkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dzisiaj poszły dwa balsamy ;D

      Usuń
  5. Spore denko:) Syoss u mnie też się nie sprawdza:) Z Avonu to lubiłam tusz Supershock i po za tym żaden inny mi nie pasował:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zużyć kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo, całkiem pokaźne denko :) Płyn bebeauty się u mnie nie sprawdził, pomimo zachwytu innych tym produktem. Do firmy syoss podobnie jak ty nie mam sympatii.

    Pozdrawiam i obserwuję, chętnie zobaczę kolejne zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo udało Ci się zużyć :) Puder matujący Sensique też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. denko nawet fajne, nic nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne denko :)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Carnex zdecydowanie moj ulubiony:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bardzo lubie ten korektor z lovely :).

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (6) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (3) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (35) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (9) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (3) Lorea'l (1) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (5) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (5) podkład (4) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (2) tonik (1) Tusz do rzęs (5) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (4) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: