czwartek, 16 października 2014

Pilomax - odżywka bez spłukiwania do ciemnych włosów.

Godzina 18. Ciemno, zimno, deszczowo. Zapaliłam świeczkę, po pokoju roznosi się zapach wosku November Rain. Jesień ma swoje plusy :)

Zapraszam na recenzję odżywki Pilomax, którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie, w lipcu br. 


Od producenta:

Odżywka bez spłukiwania do włosów suchych i zniszczonych ciemnych. Włosy nawilżone, łatwe do rozczesania, chronione przed rozdwajaniem, zanieczyszczeniami środowiska i wysoką temperaturą bez obciążenia, skóra głowy bez podrażnień.
EFEKT: nawilżenie, ochrona, łagodzenie, brak obciążenia.

Skład:

Aqua/Water/Eau, Phenoxyethanol, Polysorbate 20, DMDM Hydantoin, Amodimethicone, Cetrimonium Chloriode, PEG-12 Dimethicone, Poliquaternium-11, Parfum, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Cyclotetrasiloxane, Trideceth-12, Cyclopentasiloxane, Sodium Benzoate, Linalool, Geraniol.

Pojemność:

100 ml

Cena:

ok. 14 zł

Opakowanie:


Mała buteleczka, z atomizerem. Zostały zawarte wszystkie potrzebne informacje, takie jak skład, działanie itp. 

Konsystencja:

Odżywka jest płynna.

Zapach:

Ładnie pachnie, nie wiem do czego porównać.

Działanie:

Po pierwsze jest mega wydajna. Używam jej mniej więcej dwa razy w tygodniu, po umyciu włosów wieczorem. Spryskuję włosy od ucha w dół. Odżywka ułatwia rozczesywanie, nic nie ciągnie, nic się nie plącze, grzebień sunie gładko po włosach.
Włosy stają się nawilżone i miękkie. 



Jestem z niej zadowolona i polecam ;)

30 komentarzy:

  1. dziś użyłam jej pierwszy raz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po jednym razie ciężko coś stwierdzić, ale póki co może być;)

      Usuń
  2. używałam wax! jest super :) Pozdrawiam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym wypróbowała do włosów jasnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również jest do jasnych włosów ;)

      Usuń
  4. Nigdy jej nie miałam :) Może kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z waxa miałam maskę, dokładnie tak samo wyglądała tylko w słoiku no i maska, ta sama seria i jak dla mnie to była tragedia :( więc po ten spray i tak ni sięgnę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz.. ja maskę wypróbuję ;)

      Usuń
  6. Lubię Pilomaxa, służą mi ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A próbowałaś może działanie przy prostowaniu / suszeniu? Pomaga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie próbowałam.. zwykle używałam jej wieczorem, kiedy byłam zmęczona i szłam spać z mokrymi włosami :)

      Usuń
  8. Jak dotąd miałam tylko dwa produkty tej marki z których byłam na prawdę zadowolona. Odżywki w sprayu są OK, ale nie widzę jakichś spektakularnych efektów ich działania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie psikacze :) oszczędzają czas i pozwalają bez problemu rozczesac włosy :) tej akurat nie znam więc pora to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi nie podpasowaly ich odzywki bez splukiwania niestety ;<

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak jesień ma zdecydowanie swoje plusy, też uwielbiam palenie wosków :)
    Co do odżywki z Pilomaxem mam raczej złe doświadczenia, ale nie uprzedzam się jeszcze tak żeby nie spróbować czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. palenie wosków jest największym plusem ;)

      Usuń
  12. mam ją i bardzo lubię :D
    Zapraszam na mój blog http://lesia-rekodzielo.blogspot.com i rozdawajkę w której sama wybierasz sobie nagrodę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam tej odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie używałam go.. chętnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  16. koniecznie daj mi znać jeśli jakieś spotkanie blogerek w Rzeszowie będzie tematem rozmów ;D

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (37) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)