23:56

Avon, Clearskin, Clear Emergency - żel punktowy.

Cześć i czołem. Chcę Wam przedstawić pewien żel na niespodzianki. Nie mam problemu z trądzikiem, ale od czasu do czasu, szczególnie w okolicy "tych dni" lubi mi "coś" wyskoczyć. Mam na to pewien sposób.
Oto i on: 


Od producenta:  Punktowy preparat na pryszcze o natychmiastowym działaniu z 2% kwasem salicylowym. Redukuje pryszcze w 3 godziny. ( taa, w 3 godziny robi z nim porządek -_- )

Pojemność: 15 ml

Cena: ok. 10 zł

Moja ocena: 

Kupiłam go na promocji za jakieś 9 zł. Nie liczyłam na cuda, no i w sumie nie przeliczyłam się. Tak jak wspomniałam na początku nie mam problemu z trądzikiem, jednak wiadomo czasami wyjdzie niespodzianka. Nie do końca spodobał mi się skład, ale zaryzykowałam. Konsystencja nie jest gęsta, ale typowo żelowa. Nie wyślizguje się z palców. Dużym plusem jest opakowanie w tubce, dzięki czemu nie musimy paprać palców. Używam go na noc. Niedoskonałość nie znika, ale jest wysuszona i po dwóch dniach znika. 
Tak więc nie usuwa niedoskonałości w ciągu trzech godzin, jednak działa. 
Polecam :)

Ocena: 4/5

6 komentarzy:

  1. Rzadko się spotyka skuteczny preparat punktowy, więc wydaje się niezły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie produkty;)

    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy są preparaty, które usuną stan zapalny w ciągu zaledwie jednej nocy. Dwa dni to i tak, moim zdaniem, bardzo dobry rezultat. Osobiście na wypryski, o ile już się jakieś pojawią, używam olejku z drzewa herbacianego. Doskonale sprawdza się też w przypadku ataku opryszczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę kiedyś :)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za kosmetykami z avonu

    Wesołych Świąt :)
    Pozdrawiam,
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  6. Mysle ze sie skusze !! Hehe

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger