20:27

Soraya,Care & Control-Antybakteryjna Maseczka drożdżowa silnie oczyszczająca.

Dzisiejszą bohaterką jest ta oto maseczka. Kurcze będę miała problem z wyborem najlepszej maseczki :)



Od producenta: Maseczka drożdżowa błyskawicznie oczyszcza skórę oraz zmniejsza problemy cery trądzikowej i tłustej. Wzbogacona o Hydrolizat z drożdży, hamujący czynności gruczołów i ograniczający tworzenie zaskórników, działa oczyszczająco i ściągająco. Cynk, wyciąg z trawy cytrynowej oraz Acnacidol wykazują działanie silnie antybakteryjnie, walczą z bakteriami odpowiedzialnymi za pojawianie się wyprysków i stanów zapalnych.
- odblokowuje i zwęża rozszerzone pory,
- działa antybakteryjnie, przez co ogranicza powstawanie wyprysków,
- reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając świeceniu się skóry,
- łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne,
- wygładza nierówności skóry,
- przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd.
Dla uzyskania optymalnych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu.

Cena: ok. 3,50 zł

Pojemność: 2 x 7,5 ml

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Yeast, Stearic Acid, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Zinc Oxide, Cymbopogon Nardus Rendle, 10-Hydroxydacenoic Acid, Sebacic Acid, 1,10-Decanediol, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Allantoin, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate
Moja ocena: Kupując ją słyszałam, że źle się zmywa, ale mimo wszystko postanowiłam ją kupić. I wiecie co? Poradziłam sobie ze zmywaniem. Nawet nie musiałam sięgać po gąbkę. Jest trochę tłusta, ale za to łatwo się nakłada. Myślałam, że będzie śmierdzieć, ale się pomyliłam. Nie pachnie nie wiem jak ładnie, ale nie jest źle. Po nałożeniu robi się bielutka i dość szybko zasycha. Nie powiem, że silnie oczyszcza. Jednakże działa. Wygładza skórę, wszelkie niedoskonałości stają się mniej widoczne. Do tego kontroluje wydzielanie sebum. 
Z pewnością ją kupię i Wam polecam :)





5 komentarzy:

  1. U mnie też się sprawdziła ;) Nawet mam jedną saszetkę w zapasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. skład ma całkiem fajny, z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię produktów tej firmy, ale może na maseczkę się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jej, rzadko kiedy sięgam po ta firmę, nw czemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna z moich ulubionych maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger