00:01

Fresh, Lotus Youth Preserve Moustizer - krem do twarzy.

Witajcie!

Dzisiaj przedstawię krem, który miałam przyjemność testować, dzięki Sampleo. Oczywiście fakt, ten nie wpłynął na moją opinię :)

Opis produktu:

Lotus Youth Preserve Face Cream to krem nawilżający, który chroni skórę przed pojawieniem się pierwszych zmarszczek. Idealny do codziennego stosowania, zapewniający długotrwałe, intensywne nawilżenie na bazie lotosa. Bardziej gładka, sprężysta, promienna i nawodniona skórę.

Krem w nowej ulepszonej formule. Do kremu dodano ekstrakt z liści karambola, który działa wygładzająco na powstałe linie.

Krem na dzień Lotus Face Cream jest idealny dla wszystkich rodzajów skóry.

GOOD FOR A BETTER PLANET
Ekologiczne opakowanie i / lub składniki pozyskiwane w sposób zrównoważony

Pojemność:

15 ml, dostępna jest również wersja 50 ml

Cena:

95 zł, większy format kosztuje 245 zł

Składniki:

Aqua (Water), Glycerin, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Pentylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Caprylic/Capric Trigliceride, Cetearyl Isononanoate, Betaine, Steareth-21, Nelumbo Nucifera Extract, Citrus Lemon (Lemon) Peel Oil, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Averrhoa Carabola Leaf Extract, Tocopherol, Silica, Behenyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Sorbitol, Dimethicone, Sodium PCA, Carbomer, Caprylyl  Glycol, Butylene Glycol, Tromethamine, Cetyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Sodium Hyaluronate, Xanthan Gum, Laurolyl Lysine, Adenosine, Glucose, Tetrasodium EDTA, Sodium Metabisulfite, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Limonene, Citral <14206/A>

Konsystencja:

konsystencja jest idealna! Lekka, ale nie jest jakaś płynna, jak to czasami bywa. Nie jest też zbyt gęsta. Po prostu idealna.

Opakowanie:


Produkt jest zamknięty w słoiczku, z nakrętką, dodatkowo zabezpieczony jest plastikową nakładką. Słoiczek ukryty jest w kartonowym pudełeczku, na którym znajdziemy potrzebne informacje.

Kremu używałam codziennie rano i wieczorem, czasami tylko wieczorem, kiedy o poranku nie miałam czasu, by nałożyć jeden krem, a potem krem z filtrem. Swoją drogą to nie wiem czy tak można robić, ale nic mi się nie dzieje :D

Krem bardzo szybko się wchłania, więc jest idealny pod makijaż. Dodatkowo może służyć jako baza, ponieważ zgrywa się z podkładem. 

Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że wygładził skórę, nie mam zmarszczek, więc co do wygładzania ich się nie wypowiem. Skóra jest napięta, promienna i wyraźnie nawilżona. Naprawdę widać poprawę nawilżenia.

Mimo, iż jest to mała wersja krem jest wydajny.


Znacie ten produkt, tę markę? :)

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam kosmetyki marki Frsh
    super, że krem się u ciebie sprawdził, ja miałam wersję z różą

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się, bo można znaleźć wiele perełek :)

      Usuń
  3. Nie słyszałam ani o tej marce ani o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Fresh, ale chętnie poznałabym ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale krem mnie zaciekawił i chętnie go poznam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię lekką konsystencję kremów i tylko takie używam. Ekstrakt z liści karambola brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny opis produktu! Zawsze decydując się na zakupy kosmetyczne poszukuje inspiracji na blogach. Lubię kupować rzeczy z polecenia, a że akurat kończy mi się mój krem to zastanowię się nad zakupem tego. Dzięki za inspirację! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie kusi tonik tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze słyszę o tym kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    ciekawy produkt. Pierwszy raz go widzę, z marką niestety też nie miałam do czynienia ale bardzo chętnie poznam ją bliżej :) Świetny wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się, bo można znaleźć wiele ciekawych produktów.

      Usuń
  11. mialam cos z tej firmy ale do mycia buzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam żadnego produktu do mycia twarzy z tej firmy :D

      Usuń
  12. Nie miałam jeszcze żadnego kremu marki Fresh ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się właśnie dowiedziałam o tej marce i szukałam opinii na jej temat :D kremik wygląda zachęcająco, choć wiadomo że nawet najlepszy kosmetyk nie poradzi sobie z wyprasowaniem zmarszczek ;) mi za to bardzo pomóg masaż twarzy ajurwedyjski, moim zdaniem o wiele lepszy niż przereklamowane rollery i gua sha.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger