17:30

Douglas, Collection Hair, True Volume, Ginger & Aloe Vera, Volumizing Jelly Mask - maska do włosów.

Witajcie!

Lubię dbać o włosy, mniej więcej wiem jakie składniki lubią moje włosy. Dlatego chętnie próbuję różne ,,włosowe" produkty. Na wstępie zaznaczę, że mam włosy średnioporowate :)

Opis produktu:

Zadbaj o objętość włosów z Douglas Collection Hair True Volume.
Specjalna formuła łączy w sobie siłę wyciągów z białego imbiru i aloesu, nadając włosom fakturę , kształt i objętość. Volumizing Jelly Mask nadaje włosom objętość od korzeni oraz elastyczność i lekkość. Ułatwia rozczesywanie. Aby uzyskać najlepsze efekty używaj z całą gamą produktów True Volume od Douglas Collection Hair.

Cena:

9,00 zł / 39.90 zł

Pojemność:

20 ml / 150 ml

Skład:

Aqua, Stearamidopropyl Dimethylamine, Lactic Acid, Hydroxyethylcellulose, Glycerin,
PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Panthenol, Sodium Benzoate,
PPG-3 Myristyl Ether, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Limonene, Linalool, Zingiber Officinale Root Juice, Citral, BHT, Potassium Sorbate

Opakowanie:

 

saszetka, typowa dla maseczek.

Konsystencja:

gęsta, żelowa. Łatwo się nakłada na włosy.

Efekt:

Maskę nakładałam na umyte, mokre włosy. Oczywiście na długość, czyli od ucha w dół. Dzięki ,,galaretkowatej" konsystencji łatwo się rozprowadza na włosach. Niewątpliwym plusem jest przyjemny zapach, który niestety się spłukuje, ale przez te kilka minut jest miło :)

Po spłukaniu włosy są mega gładkie. Po wyschnięciu są błyszczące, sypkie, wyglądają zdrowo i ogólnie pięknie. 

Niestety nie zauważyłam zwiększenia objętości, ale mnie to nie zdziwiło, bo chyba żaden produkt nie daje rady zwiększyć objętości moich włosów.

Włosy nie były obciążone, posklejane czy przetłuszczone.


Używacie maski do włosów? Jakie najchętniej wybieracie?

21 komentarzy:

  1. Używam masek do włosów, ale tej maski nir znam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie nią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo, miałam żółtą wersję i byłam nawet zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowałam nigdy tej maseczki do włosów :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej maski do włosów akurat nie miałam, ale stosuję maski ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo rzadko używam masek, przeważnie przez brak czasu. Chyba pora to zmienić tym bardziej jesienno-zimową porą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety również nie używam często masek :(

      Usuń
  7. Stosuję maski raz w tygodniu. Ciekawe jakby się sprawdziła na włosach wysokoporowatych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę warto wypróbować, nawet choćby się nie sprawdziła :D

      Usuń
  8. Nie znałam wcześniej tej maski. Wydaje się całkiem ciekawa ;) dzięki za recenzję

    OdpowiedzUsuń
  9. mi niestety żadne kosmetyki nie pomogły na objętość, dopiero kanapkowe przedłużanie włosów dało efekt zagęszczenia czupryny i odbicia od nasady

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresowałaś mnie może na jakiś wyjazd wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie, jest idealna na wyjazd ze względu na opakowanie i pojemność :)

      Usuń
  11. Nie znam i nie spotkałam się z tą maską.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger