20:47

A-Derma, Phys-AC, Gel Moussant Purifiant - żel oczyszczający do mycia twarzy.

Witajcie!

Za oknem wiosna - w końcu jest ciepło, chociaż rano, gdy wychodzę z domu jest zimno, jak wracam po 15 to jest gorąco... Niestety od piątku ma się zrobić zimno i możliwe, że będzie śnieg... Echh...

Dobra, prognoza pogody za nami, więc przejdźcie niżej :D

Opis produktu:

Żel oczyszczający do mycia, skoncentrowany na bazie składników aktywnych pochodzenia roślinnego. Delikatnie oczyszcza i myje tłustą skórę skłonną do trądziku, bez jej wysuszenia. Nie szczypie w oczy. Fizjologiczne pH, nie powoduje powstawania zaskórników(niekomedogenny).

Nie zawiera mydła, ma biodegradowalną formułę.

Stosować za zwilżoną skórę rano i wieczorem, obficie spłukać, a następnie osuszyć.

Pojemność:

200 ml

Cena:

ok. 35 zł

Składniki: 

Water (Aqua), Sodium Cocoamphoacetate, Sodium Cocoyl Glutamate, Peg-120 Methyl Glucose Dioleate, Sodium Chloride, Avena Sativa (Oat) Leaf/Stem Extract (Avena Sativa Leaf/Stem Extract), Caprylyl Glycol, Ceteareth-60 Myristyl Glycol, Citric Acid, Coco-Glucoside, Fragrance (Parfum), Glutamic Acid, Glyceryl Oleate, Glycyrrhetinic Acid, Green 6 (Ci 61570), Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Peg-40 Hydrogenated Castor Oil, Propylene Glycol, Sodium Benzoate, Tocopherol.

Zapach:

pachnie bardzo przyjemnie, jest to delikatny zapach - idealny do kosmetyków do twarzy.

Opakowanie:

plastikowa butelka, z zamknięciem na zatrzask. Niech Was nie zmyli kolor - butelka jest przezroczysta, a żel jest zielony. Fajnie, że opakowanie nie jest kolorowe, dzięki temu dokładnie wiemy ile produktu pozostało.

Żel jest bardzo delikatny, także jest idealny do codziennego użytku. Dobrze oczyszcza.                     Przy regularnym stosowaniu skóra była nawilżona i bardziej matowa. Mam mieszaną skórę i żel sprawdził się świetnie. Strefa T była mniej błyszcząca, a dla mnie to wielki plus.

Nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry.

Nie wysuszał skóry, nie podrażniał.

 

Używaliście tego produktu?

12 komentarzy:

  1. Ja nie znam totalnie marki. Cieszę się, że sprawdził się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego kosmetyku, ale coś czuję że u mnie by się spisał. Fajnie, że matowi skórę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio częściej sięgam po pianki, więc nie miałam okazji testować tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  4. W Gdańsku padał dziś deszcz ze śniegiem ;( Nie znam tego kosmetyku. Tej marki też jeszcze nic nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda fajnie to mazidło:) ma dobry skład i działanie, mam nań ochotę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w nocy spadł śnieg i znowu zrobiło się zimno ;) A ten żel zapowiada się naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten żel w zapasach. Mam nadzieję, że wypadnie przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt nie dla mnie . Bo mam cerę sucha . Skład mnie nie zachwyca . Po za tym świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie się zapowiada chętnie wypróbuje :)
    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam też mieszaną cerę i nieszczęsną strefę T. Marki nie znam, w jakiej drogerii można kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zajrzeć do Superpharm. Aktualnie jest nawet w promocji.

      Usuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger