13:59

Maybelline, The Colossal, Go Extreme Leather Black - tusz do rzęs.

Witajcie!

Za dwa dni wiosna, a pogoda zimowa. Rano był mróz, co jakiś czas ,,posypuje" śnieg. Czekam na ocieplenie, bo ile można... 

Uwielbiam tusze Maybelline, no prawie wszystkie, poczytajcie poniżej czy ten tusz również polubiłam.

Opis produktu:

Mascara z podwójnie wyprofilowaną, tradycyjną szczoteczką, która zwiększa objętość rzęs i rozdziela je. Tusz na rzęsach utrzymuje się cały dzień, nie osypuje się i nie kruszy. Zapewnia to zjawiskowy makijaż oka przez cały dzień, bez konieczności poprawek.

Pojemność:

 9,5 ml

Cena:

 ok. 30 zł

Opakowanie:


opakowanie typowe dla tuszy tej marki. Oczywiście są inne (buteleczki?), ale na słowo tusz Maybelline właśnie takie opakowanie widzę przed oczami.

Szczoteczka:


z włosia, gruba, ale nie przeszkadza w malowaniu. Włoski są gęsto rozmieszczone, przez kształt szczoteczki bez problemu dotrzemy do kącika oka.  

Moja opinia:

Tusz nie odbijał się na powiekach, co jest wielkim plusem. Długo był świeży, nie zasychał. Rzeczywiście kolor był mocno czarny. Tusz nie osypywał się, nie rozmazywał.

Efekt:


Jak widzicie rzęsy są lekko wydłużone, leciuteńko pogrubione. Jak nakładałam więcej warstw to rzęsy się sklejały. Mnie taki efekt nie do końca odpowiada, bo wolę mocno pogrubione rzęsy, ale nie jest najgorzej. Wiem, że wiele osób było zachwyconych, także warto wypróbować na własnych oczach. 

Używałyście tego tuszu? :)

13 komentarzy:

  1. U nas też dziś było śnieżnie, ale na szczęście wiosna już za rogiem :) Zaciekawił mnie ta maskara. Efekt na rzęsach super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tytule masz tusz Rimmel, a piszesz o Maybelline. :D Miałam okazję go używać i miło wspominam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się efekt na rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tego tuszu ale efekt na zdjęciu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim ulubionym jest The Colossal Volum, znany chyba wszystkim. Lash Sensational też jest niezły, ładnie wydłuża i rozdziela rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używałam już różnych maskar ale nie znalazłam tej idealnej:)
    Pozdrawiam i dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ejejej chcę go! rewelacja! ale masz cudowne rzęsy l;o!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super recenzja i świetne ze dodalas tez zdjęcie . Ja od ponad roku nie używam produktów ten marki . Bo testują na zwierzętach .

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tusze Maybelline i ten też używałam. Dobrze się spisał i pewnie jeszcze do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się efekt jaki daje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może to jej urok? Może to Maybelline :) Mam tę samą maskarę! Jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maybelline zawsze robi robotę :) Ja tylko maskary od Maybelline biorę.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger