22:56

Schwarzkopf, Gliss Kur Liquid Silk - szampon do włosów.

Witajcie!

Kolejny rok studiów mam za sobą. Jeszcze jeden i koniec! Pogoda iście letnia, nie licząc kilkugodzinnego deszczu, wczoraj nawet udało mi się pójść na basen. 

Mam przetłuszczające się włosy u nasady, suche na długości. Czy ten szampon podbił moje serce? :)


Opis produktu:

Formuły Gliss Kur z keratynowym serum naprawiają istniejące zniszczenia, przeciwdziałając przyszłym uszkodzeniom. Aby odpowiadać na potrzeby włosów matowych i łamliwych. Szampon Liquid Silk z płynnym jedwabiem wygładza powierzchnię włosów, wzmacniając ich naturalny połysk. Pozostawia włosy błyszczące, elastyczne i niesamowicie miękkie.

Pojemność:

400 ml

Cena:


ok. 13 zł

Skład:


Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Hydrolyzed Silk, Sericin, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Tocopheryl Acetate, panthenol, Hydrolyzed Keratin , Disodium Cocoamphodiacetate, Cocamide MEA, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaternium-10, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Hydrogenated Castor Oil, Mica, PEG-120 Methyl Glucose Dioleate, Limonene, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Linalool, CI 77891.

Konsystencja:

płynna, ładny kolor, mieni się jakby brokatem


Zapach:


piękny, ale nie jestem w stanie określić czym pachnie

Opakowanie:

plastikowa butelka, z zatrzaskiem, piękna szata graficzna. 



Szampon jak już wspomniałam naprawdę ładnie pachnie, do tego zapach utrzymuje się na włosach nawet na drugi dzień po umyciu. W połączeniu z odżywką w sprayu z tej samej serii było prawdziwe combo zapachowe! 

Opakowanie jest bardzo poręczne, jest duże, więc produkt jest wydajny.

Szampon dobrze się pieni, dobrze myje, nie podrażnia, nie przetłuszcza włosów.
Po umyciu włosy są miękkie, gładkie, lśniące i takie ,,wow”, prawie jak z reklamy :D
Szampon nie obciążał włosów.
Czy szampon naprawia zniszczenia? Na pewno nie. Ale moje włosy, które zwykle są matowe stały się naprawdę błyszczące.

Bardzo polubiłam ten szampon i polecam serdecznie, każdemu, kto ma suche, matowe włosy.


Używaliście tego produktu? :)

3 komentarze:

  1. Kiedys za nim szalalam, teraz przeszlam na inne kosmetyki ale z tej linii lubie mgielke swietnie wygladza wlosy i ma piekny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie jestem fanką ich szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam suchych i matowych włosów, więc myślę, że szampon nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger