00:03

Nivea, Intensive Care - krem do rąk.

Witajcie!

Kremy do rąk to mój niezbędnik od... chyba zawsze. Pamiętam, jak jako dziecko uwielbiałam ,,kremować" dłonie. W okresie pandemii myję ręce jeszcze częściej niż zwykle (a zawsze myłam bardzo często), używam żeli, płynów antybakteryjnych, antywirusowych, więc moje dłonie są w nieciekawym stanie. Już nie jest tak źle, ale porządne kremy są niezbędne.

Opis produktu:

Intensywnie pielęgnujący krem do rąk Intensive Care zawiera olejek migdałowy i pozostawia na Twoich dłoniach unikalny zapach NIVEA. Krem zapewnia intensywną, 24-godzinną pielęgnację dzięki "Care Complex" - to kompleks składający się m.in. z masła shea i gliceryny, składników znanych ze swych pielęgnujących właściwości. Dzięki temu, skóra rąk jest długotrwale nawilżona i przyjemna w dotyku. Został przebadany dermatologicznie.

Pojemność:

75 ml

Cena:

ok. 14 zł

Opakowanie:


mała, ale poręczna tubka, zamykana na zatrzask. Jest dosyć twarda, dlatego gdy produkt się kończy musiałam otwierać zakrętkę, aby wydobyć krem. Bardzo spodobała mi się szata graficzna - granatowa, typowa dla kosmetyków Nivea, zawsze kiedy słyszę o tej firmie mam przed oczami kolor granatowy :D

Zapach:

delikatny, przyjemny. 

Konsystencja:


niezbyt gęsta, łatwo się rozsmarowuje na dłoniach.


Krem się szybko wchłania, więc śmiało można go używać w ciągu dnia. Nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach.

Przez pewien czas miałam problem z bardzo suchą skórą, pękała i ogólnie była jedna wielka masakra. Dlatego wiązałam wielkie nadzieje z tym kremem i ... pomógł mi. 

Dłonie stały się naprawdę nawilżone, gładkie, miękkie. 

Krem był wydajny!

Jeśli macie problem z suchymi dłońmi to koniecznie wypróbujcie ten krem ;)


Znacie go?

5 komentarzy:

  1. Z moimi dłońmi teraz trochę lepiej ale jak zaczęła się epidemia i ciagle trzeba było dezynfekować ręce to moje dłonie przeżywały straszne katusze :) ale krem sobie zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten krem i od lat go stosuję naprzemiennie z czerwonym Garnierem.

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze że pomógł~! ja go nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O chyba to krem dla mnie, ja przyznaje sie ze mam sucha skore dloni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu. Aktualnie używam Dove z kokosem.

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger