22:12

Rimmel, Stay Matte - puder prasowany.

Witajcie!

W końcu mamy sobotę, właściwie to już noc, ale weekend to weekend. W końcu mogę odpocząć przed kolejnym tygodniem pracy. No i troszkę reperuję zdrowie, bo znowu złapało mnie przeziębienie. Ledwo przeszło jedno, a za kilka dni znowu to samo. Ale co się dziwić, jak dzieci chore chodzą do przedszkola.

 
Mam przetłuszczającą się strefę T, dlatego dobrze matujący puder to must-have w mojej kosmetyczce.Czy ten produkt jest wystarczająco dobry dla mnie, czy to bubel? 

Opis produktu: 

Puder prasowany z matowym kryciem pochłania nadmiar sebum i zmniejsza widoczność większych porów, pozostawiając skórę idealnie gładką, zmatowioną i naturalnie piękną.

Pojemność:

14 g

Skład:

Talc, Mica, Magnesium Stearate, Polyethylene, Petrolatum, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Polybutene, Isostearyl Neopentanoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Paraffinum Liquidum, Propylparaben, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Extract, BHT, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Butylparaben, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007

Konsystencja:

typowa dla pudrów w kamieniu - zbita, ale łatwo się nabiera na pędzel. Troszkę się pyli.


Opakowanie:

plastikowe, okrągłe. Z nakładaną nakrętką (chyba wiecie o co chodzi). Wolę opakowania zamykane na zatrzask, no ale cóż... Opakowanie jest dość mocne, kilka razy spadło na podłogę i nadal jest całe, więc jest idealne dla mnie! :D


Puder jest dostępny w 6 odcieniach, ja zazwyczaj wybieram nr 001 Transparent albo 003 Peach Glow. 

Produkt dobrze scala makijaż, nie rozmazuje podkładu. Matowi, ale nie daje efektu tzw. płaskiego matu, nie jest to sztuczny efekt. 

Jeśli chodzi o trwałość to... zależy od tego jakiego podkładu używam i od stanu cery. 
Ale przez mniej więcej 5-6 godzin mogę się cieszyć matową skórą, bez błyszczenia, więc nie jest źle.

Puder nie podkreśla suchych skórek.


Jest wydajny!


Używaliście tego pudru? :)

17 komentarzy:

  1. Mam go aktualnie i w sumie nie mam mu nic do zarzucenia, całkiem dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten puder kiedyś i był dla mnie okej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go jednak u mnie się nie sprawdził :/
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam go kiedyś kiedyś i mega go lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten puder to znany mi hit ;) Znam go od wielu wielu lat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Slyszalam wlasnie o nim same superlatywy a jeszcze nie wpadl w moje rece :D

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam i całkiem miło go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten puder, używam go od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nie uzywalam, ale od rimmela Stay matte lubię płynne podkłady, dobrze kryją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rzadko używam pudru prasowanego. z rimmela też dawno nic nie miałam. Najważniejsze, że matuje skórę ale nie tworzy maski ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger