23:34

Ingrid, Ideal Skin Luminous Concealer - korektor w płynie.

Witajcie!

Powracam! Mam pełno pomysłów na recenzje i inne posty! Także śledźcie mnie, a nic Wam nie umknie. U mnie praca, praca, studia. No i niedługo będę miała kolejne zajęcie, ale o tym dowiecie się wkrótce. 

Nie wyobrażam sobie makijażu bez korektora pod oczy. Niestety mam lekkie cienie pod oczami. Także wolę je zakrywać :)


Opis produktu:

Ideal Skin Concealer marki INGRID. Korektor w płynie. Stworzony na bazie innowacyjnej formuły, łączącej w sobie zalety tradycyjnego korektora oraz kremu, o właściwościach pielęgnacyjnych, Sprawia, iż twarz staje się promienna, rozświetlona i odzyskuje zdrowy wygląd. Delikatna, aksamitna konsystencja w połączeniu ze specjalnymi pigmentami, doskonale dopasowuje się do kolorytu cery. Dodatkowo niweluje cienie pod oczami, optycznie wygładza zmarszczki oraz nawilża i uelastycznia skórę. Dostępny w 3 odcieniach.
  • Korektor w płynie.
  • Łączy w sobie właściwości korektora i kremu pielęgnującego.
  • Doskonale kryje i rozświetla cerę.
  • Posiada ochronny filtr UV.

Pojemność:

7 ml

Cena:

ok. 10 zł

Skład:


Konsystencja:

średnio płynna, jak dla mnie idealna!


Produkt jest zamknięty w opakowaniu, typowym dla korektorów.


Pędzelek jest odpowiednio wyprofilowany, zakończony gąbeczką. Nie wchłania produktu.


Jak już wspomniałam owego korektora używam tylko do oczu. Właściwie to zakrywania cieni i jako bazę pod cienie.

Zastyga w miarę szybko. 

Jak widzicie na zdjęciu poniżej korektor całkiem nieźle zakrywa cienie pod oczami. 


Nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się.  

Nie wysusza skóry. 


Podsumowując: Polubiłam ten korektor za to, że naprawdę dobrze kryje, niestety nie rozświetla, ale wybaczam mu to.


Jakie korektory pod oczy wybieracie? Kryjące czy rozświetlające? :)

17 komentarzy:

  1. To bardzo ciekawy korektor :) przy moich ziemiach wokół oczu nie wyobrażam sobie codziennego makijażu bez korektora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie używam korektora z Estee Louder :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cienie pod oczami, więc kryjące korektory są u mnie obowiązkowe. Aktualnie używam z Maybelline Instant Anti-Age Eraser i jestem z niego bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam chyba już dawno nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie testowałam, dosyć ciekawy efekt. Moim ulubieńcem jest korektor z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam bardzo suchą i wrażliwą cerę dlatego jeszcze nie znalazłam korektora, z któego byłabym zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go przetestować. Dla mnie najwazniejsze jest żeby dobrze krył, a nie musi rozświetlać :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny ma kolorek :) Zazwyczaj nie używam korektorów a jeśli już to słynny kamuflaż z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger