20:43

Herbal Essences, Bio:renew, Biała truskawka i mięta - oczyszczająca odżywka do włosów.

Witajcie!

Powracam. Znowu... Ale już zamierzam pozostać na długo. 

Za oknem pada deszcz, typowa jesienna pogoda. Nie jest najgorzej, bo jest w miarę ciepło, więc nie narzekam za bardzo :D


Opis produktu: 

Oczyszczenie. Odżywka Biała truskawka i słodka mięta. Herbal Essences bio:renew z cennym antyoksydantem pomaga oczyszczać i chronić Twoje włosy przed tym wszystkim, do czego przyzwyczajają się wraz z upływem czasu. Rezultat? Miękkie, swobodnie układające się włosy.
Ta odżywka powstaje w fabryce dysponującej zielonymi certyfikatami, które gwarantują, że energia użyta do jego produkcji została zrównoważona wiatrową energią odnawialną.
0% Barwników, glutenu. Zrównoważone pH . Bezpieczna dla włosów farbowanych.


Pojemność:

360 ml

Cena:

ok. 20 zł

Skład:



Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Benzyl Alcohol,

Dicetyldimonium Chloride, Parfum, Glutamic Acid, Benzyl Benzoate, Disodium EDTA,

Hexyl Cinnamal, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Propylene Glycol, Citric Acid, Linalool,

Histidine, Butylene Glycol, Limonene, Mentha Piperita Oil, Menthol,

Mentha Arvensis Leaf Oil, Magnesium Nitrate, Aloe Barbadensis Leaf Juice,

Fragaria Chiloensis Fruit Extract*, Ecklonia Radiata Extract, Alcohol Denat,

Methylchloroisothiazolinone, Magnesium Chloride, Methylisothiazolinone



Konsystencja:



Zapach:

owocowy, orzeźwiający

Opakowanie:

plastikowa butelka, zamykana na zatrzask. Jest dość duża, ale mimo to poręczna.


Odżywka jest średnio gęsta, co niewątpliwie jest zaletą, bo łatwo nakłada się na włosy. 
Od kilkunastu lat odżywki nakładam tylko na długość włosów, nie na skalp (jak byłam małą dziewczynką i mama mi myła włosy to się dziwiłam dlaczego nie nakłada odżywki na całe włosy  i jak później myłam sama to nakładałam na całe włosy i dziwiłam się, że włosy na głowie są przeciążone i oklapnięte  o_o ).

Jednego razu odżywkę trzymałam na włosach, około 5 minut, innym razem spłukiwałam po minucie. 
Nie miałam najmniejszego problemu ze spłukaniem, naprawdę szybko to szło.


Włosy bardzo łatwo rozczesywałam, szczotka praktycznie sama sunęła po włosach.

Po wyschnięciu włosy były błyszczące, gładkie, sypkie i mega pachnące. Zapach utrzymywał się na włosach, nawet przez 2 dni.



* Odżywka w połączeniu z szamponem z tej serii to prawdziwa bomba! 



Używaliście tej odżywki? Lubicie takie zapachy? :)

17 komentarzy:

  1. kiedyś bardzo lubiłam ich odżywki i jakoś tak o nich zapomniałam :D Dzięki za przypomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dla takich efektow to chetnie bym ja zlapala ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nigdy nie miałam produktów tej marki. Przynajmniej nie kojarzę.
    Fajnie, że odżywka nie zawiera oleju kokosowego. Jest popularnych w produktach, a moje włosy go nie cierpią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, moim włosom raczej olej kokosowy nie szkodzi.

      Usuń
  4. Zamiast odżywek stawiam na maski ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. O super ze zapach sie tyle utrzymuje. Uwielbiam testować odżywki do włosów. Fajnie ze ta sie sprawdziła i cena bardzo przywoita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz testować odżywki to koniecznie wypróbuj tę!

      Usuń
  6. Może za jakiś czas się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam szampon tej marki i mam mieszane odczucia. Miał odżywić i nawilżyć włosy, a po każdym umyciu moje włosy były bardziej przesuszone. Mam zamiar wypróbować szampon i odżywkę marki Kallos? Czy któraś z was testowała kosmetyki tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szamponem byłam zachwycona! :)
      Używałam szampon Kallos i niestety nie sprawdził się na moich włosach :(

      Usuń
  8. Bardzo ciekawa odżywka, być może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow, czad że tak długo się zapach utrzymywał! szok!

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger