poniedziałek, 9 marca 2015

Bourjois - rozświetlający peeling do twarzy.

Witajcie! Dzisiaj przez cały dzień była piękna pogoda, która sprawiła, że cały dzień chodziłam uśmiechnięta i pełna energii. :)


Od producenta:

Rozświetlający peeling do twarzy wzbogacony o drobinki bambusa i miąższ pomarańczy. Sprawia, że cera jest promienna. Daje efekt gładkiej i zregenerowanej skóry. Testowany dermatologicznie.

Pojemność:

75 ml

Cena:

ok. 15 zł

Dostępność:

drogerie Rossmann

Skład: 

Aqua(Water), Glycerin, Cyclopentasiloxane, Helianthus Annuus(Sunflower) Seed Oil, Cetearyl Alcohol, Sorbitan Stearate, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Polyethylene, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Parfum(Fragrance), Jojoba Esters, Xantan Gum, Hexyl Cinnamal, Bambusa Arundinacea Stem Extract, Tetrasodium Edta, 1,2- Hexanediol, Caprylyl Glycol, Sodium Hydroxide, Ethylhexylglicerin, Propylene Glycol, Limonene, Linalool, Cl 19140, Citrus Aurantium Dulcis(Orange) Fruit Extract, Cl 15985, Tropolone, Talc, Cl 73360, Tocopherol.

Zapach:

pięknie pachnie... morelą!

Konsystencja: 

kremowa, niezbyt gęsta

Moja opinia:

Zacznę od największego zaskoczenia, czyli zapachu. Ponoć ma pachnieć pomarańczą, a tu kuku. Ja wyczuwam morelę. Niemniej jednak pachnie bardzo przyjemnie. Nie jest to zdzierak. Niby są drobinki, ale jest to peeling bardzo delikatny. A co z działaniem? Jak już wspomniałam jest to bardzo delikatny peeling, ja go używałam jako żelu do mycia. Skóra była nawilżona, nie ściągnięta. Niestety nie zauważyłam rozświetlenia, a to chodziło.


Jeśli potrzebujecie delikatnego peelingu to polecam, jeśli czegoś mocniejszego to nie ma co sobie głowy zawracać. 



Znacie go?
 

32 komentarze:

  1. Nawet nie wiedziałam że mają peelingi do twarzy :D Ja czasami nawet wolę użyć delikatnego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę na niego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bourjois ma dobra kolorowkę i tego się trzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię mocne zdzieraki, ale ze względu na zapach mogłabym się na niego skusić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, bo pachnie naprawdę przyjemnie ;)

      Usuń
  5. Perfect post!! Thanks for the info dear.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom


    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz o nim słyszę :)

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Bourjois używam jedynie kolorówki. Szczerze mówiąc nigdy nie zwracam większej uwagi na pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pięlęgnacji znam tylko ten produkt :)

      Usuń
  8. wolę mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, ale czasem lubię coś delikatnego ;)

      Usuń
  9. No tak gdyby było rozswietlenie byłoby już ciekawiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie rozświetla, ale zapach musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam Bourjois od strony pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, peeling był pierwszym takim kosmetykiem :)

      Usuń
  12. nie taki glupi :)) a suoer pogody i mnie brakuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to cho na piwo! :D kiedy :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapisuje w kalendarzu :D więc już mi nie uciekniesz ;)

      Usuń
    2. super <3
      też zapisałam ;D

      Usuń
  14. Nigdy nie widziałam tego peelingu, jak go zobaczę to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Archiwum bloga