18:14

Fotorelacja z Pienin.

W zeszłym tygodniu byłam w Krościenku nad Dunajcem. Pogoda dopisała, nie było gorąco, ani zimno, tylko troszeczkę popadało. Pokażę Wam kilka zdjęć z wyjazdu.

Dzień I 
Na miejsce dojechałam zaraz po 10. Chwilę posiedzieliśmy w domu, rozpakowaliśmy się i poszliśmy pochodzić po Krościenku. W sumie to cały czas łaziliśmy, w międzyczasie poszliśmy na obiad do Willi Granit.  Gorąco polecam - duże porcje, dobre jedzenie.

 
Po obiedzie poszliśmy do domu, w tym czasie popadało i około 17 pojechaliśmy do Szczawnicy. Trochę padało, trochę grzmiało, ale szybko przeszło.
 
Po lewej chmury, niestety nie uchwyciłam żadnej błyskawicy, po prawej mój ulubiony pisarz, na pięknym deptaku.

Dzień II - z samego rana pojechaliśmy na zamek do Czorsztyna. Jak widzicie było niezłe błotko, więc możecie sobie wyobrazić jak wyglądały moje buty i spodnie. Następnie odwiedziliśmy Niedzicę. Było dość pochmurno, ale nie padało ;)
Koło 14 poszliśmy na obiad, tym razem wybór padł na restaurację w Czorsztynie
Po powrocie do Krościenka odpoczęliśmy chwilę i pojechaliśmy do Szczawnicy. Pogoda znacznie się poprawiła, wyszło słońce, więc skorzystałam z okazji i ochłodziłam się w Grajcarku.
Wieczorem poszliśmy na kolację i wróciliśmy na nocleg. 

Dzień III - rano poszliśmy do źródełka Stefan i Michalina.
 Później pojechaliśmy do Sromowców Niżnych albo Wyżnych, na spływ Dunajcem.
Następnie udaliśmy się na obiad i pojechaliśmy do Szczawnicy. Wjechaliśmy kolejką na Palenicę.


Po 19 ruszyliśmy do Mielca, a koło 23 byłam w domku ;)

Te 3 dni przeleciały niczym ptak. Ale było wspaniale. Jeśli macie w planach wyjazd to polecam te miejsca :)















9 komentarzy:

  1. kocham takie klimaty ! o wiele bardziej niż np. lezenie dupskiem na plazy

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam góry <3 Ja byłam ostatnio w Tatrach, ale niestety też krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tamtym roku byłam w Krościenku, Szczawnicy i jeszcze zahaczyłam o Niedzicę- było super! Kiedys tam wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia ! bylam tak kiedys :)

    http://alice-says-hello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ;) Aż chciałoby się tam być :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, ze wakacje udane :) Ja kocham góry :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger