czwartek, 14 sierpnia 2014

Fotorelacja z Pienin.

W zeszłym tygodniu byłam w Krościenku nad Dunajcem. Pogoda dopisała, nie było gorąco, ani zimno, tylko troszeczkę popadało. Pokażę Wam kilka zdjęć z wyjazdu.

Dzień I
Na miejsce dojechałam zaraz po 10. Chwilę posiedzieliśmy w domu, rozpakowaliśmy się i poszliśmy pochodzić po Krościenku. W sumie to cały czas łaziliśmy, w międzyczasie poszliśmy na obiad do Willi Granit.  Gorąco polecam - duże porcje, dobre jedzenie.

Po obiedzie poszliśmy do domu, w tym czasie popadało i około 17 pojechaliśmy do Szczawnicy. Trochę padało, trochę grzmiało, ale szybko przeszło.

Po lewej chmury, niestety nie uchwyciłam żadnej błyskawicy, po prawej mój ulubiony pisarz, na pięknym deptaku.

Dzień II - z samego rana pojechaliśmy na zamek do Czorsztyna. Jak widzicie było niezłe błotko, więc możecie sobie wyobrazić jak wyglądały moje buty i spodnie. Następnie odwiedziliśmy Niedzicę. Było dość pochmurno, ale nie padało ;)
Koło 14 poszliśmy na obiad, tym razem wybór padł na restaurację w Czorsztynie
Po powrocie do Krościenka odpoczęliśmy chwilę i pojechaliśmy do Szczawnicy. Pogoda znacznie się poprawiła, wyszło słońce, więc skorzystałam z okazji i ochłodziłam się w Grajcarku.
Wieczorem poszliśmy na kolację i wróciliśmy na nocleg.

Dzień III - rano poszliśmy do źródełka Stefan i Michalina.
 Później pojechaliśmy do Sromowców Niżnych albo Wyżnych, na spływ Dunajcem.
Następnie udaliśmy się na obiad i pojechaliśmy do Szczawnicy. Wjechaliśmy kolejką na Palenicę.

Po 19 ruszyliśmy do Mielca, a koło 23 byłam w domku ;)

Te 3 dni przeleciały niczym ptak. Ale było wspaniale. Jeśli macie w planach wyjazd to polecam te miejsca :)

1. kocham takie klimaty ! o wiele bardziej niż np. lezenie dupskiem na plazy

1. też lubię :) ale leżeć na plaży również :)

2. Uwielbiam góry <3 Ja byłam ostatnio w Tatrach, ale niestety też krótko :)

3. Ja w tamtym roku byłam w Krościenku, Szczawnicy i jeszcze zahaczyłam o Niedzicę- było super! Kiedys tam wrócę :)

4. bardzo ładne zdjęcia ! bylam tak kiedys :)

5. Ładne zdjęcia ;) Aż chciałoby się tam być :D

6. Widzę, ze wakacje udane :) Ja kocham góry :D

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (24) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (8) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (38) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (5) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (7) November Rain (1) Odżywka (5) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (5) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (2) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (6) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)