23:20

Denko - lipiec.

Dzisiaj wyjątkowo małe denko. W sierpniu będzie podobne, ale ważne, że jest. Jestem osobą, która lubi upały, ale bez przesady. Mogłoby być 28 stopni, ale błagam nie 35. Przepraszam, temperatura łaskawie spadła do 30 stopni, nie ma słońca, pogrzmiewa, ale nadal jest gorącoo.. W pokoju mam 29,8 stopni, po prostu świetnie. Nawet wentylator nie pomaga. Mogłoby popadać.. A jak jest u Was?



Kupię ponownie
Może kupię
Nie kupię

Miss Sporty - tusz do rzęs - na początku uwielbiałam go, jednak z czasem zgęstniał, kruszył się i tak skończyła się nasza miłość. Pisałam o nim TUTAJ.
Wibo - bibułki matujące - wprost je kocham! Zbierają nadmiar sebum, matują, nie ma konieczności ponownego nakładania pudru.
Carea - płatki kosmetyczne - pojawiają się w każdym denku, także coś to o nich świadczy :)
Pharmaceris - tonik - kupiłam go w Krynicy, na promocji za 10 zł! Dobrze odświeża, jest wydajny.
Rival de Loop - chusteczki do demakijażu - ładnie pachną, dobrze zmywają.
Ziaja - maseczka - doskonale oczyszcza.
Perfecta - peeling - cóż.. peelingiem jest tylko z nazwy.. do tego śmierdzi.
Schauma - suchy szampon - oczyszcza włosy, dodaje objętości. Łatwo się wyczesuje.
Eva Nature Style - szampon - śmierdziuszek, który oczyszcza włosy, wzmacnia, jednak konieczna jest dobra odżywka.
Essence - top coat - dobrze krył lakier, lekko nabłyszczał, pozwalał cieszyć się kolorem przez kilka dni.
Isana - zmywacz - nie muszę go przedstawiać.

Werbena - sól do kąpieli - używałam jej do moczenia stóp, przez zapach..
Lactacyd - płyn do higieny intymnej - zwykle płynów nie pokazuję, ale ten pokazuję, ponieważ chcę go polecić ;)
Nivea - dezodorant - ładnie pachnie, ale na większych upałach nie radzi sobie z ochroną, choć nie mam problemów z potliwością.
Isana - masło do ciała - ładnie pachnie, nawilża. Jednak bez efektu WOW.




23 komentarze:

  1. Spore to denko, widzę sporo znajomych kosmetyków.

    pozdrawiam;*
    velvetbambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko ;)
    Tego różowego zmywacza Isana nienawidzę :P zielony jest dobry.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporawe denko :) I w sumie żadnego z przedstawionych produktów jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię tego Gel Looka ze względu na koszmarnie długi czas wysychania... :<

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również prawie w każdym denku jest puste opakowanie po płatkach Carea:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam płatki z Biedronki, choć ja wybieram wersję fioletową. No i uwielbiam zmywacz z Isany, tylko ten zielony (migdałowy). A chusteczki do demakijażu uwielbiam też te Biedronkowe, z płynem micelarnym. Są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fioletowe też lubię ;) chusteczek biedronkowych nie miałam, ale z pewnością kupię ;)

      Usuń
  7. Też lubię maseczki Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja :) Gratuluję denka, miałam podstawową wersję płynu Lactacyd . całkiem fajny

      Usuń
    2. Bardzo go lubię ;)
      maseczki też ;)

      Usuń
  8. Ten suchy szampon był moim pierwszym z tego rodzaju, tez się polubiliśmy w miarę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie zmywacza z Isany nie trzeba już nikomu przedstawiać ;) Osobiście uwielbiam zieloną wersje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spore denko, bibułki matujące muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zmywacz z Isany inny teraz u mnie gości, ale po ten też prędzej czy później sięgnę ;) Bibułki również mam i jestem im wdzięczna za ratunek zwłaszcza teraz w te upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie duzo tego ;d

    OdpowiedzUsuń

Komentując zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych.



Archiwum bloga

Copyright © 2016 Beauty and lifestyle ! , Blogger