sobota, 10 maja 2014

Kwietniowe denko.

Wybaczcie, że nic nie pisałam, ale cóż... zrobiło się ciepło i nie siedzę w domu. Do tego zaczęłam robić prawo jazdy i tuptam (no dobra jeżdżę rowerem) na wykłady :) Do tego uczę się na zbliżają się egzaminy.. Maj będzie ciężki, ale zarazem miły :)
Przechodzę do moich zużyć. Nie jest tego dużo, ale zawsze coś (mój stały tekst) !

KUPIĘ PONOWNIE
MOŻE KUPIĘ
NIE KUPIĘ



Tusz Helena Rubinstein - Na  początku polubiłam go, jednak później przestał być moim ulubieńcem. Dlaczego? Otóż pod koniec zgęstniał i sklejał rzęsy. Pisałam o nim TUTAJ.


Puder Sensique - lubię go, jest tani, dobrze matuje, jednak podkreśla suche skórki i czasami byłam zmuszona używać inny puder. 


Róż LadyCode Bell - mój pierwszy róż i.. ulubieniec! Trzyma się długo, podkreśla policzki.


Gąbeczka For You Beauty - gąbeczka jak gąbeczka. 


Pomadka Isana - pięknie pachnie, dobrze smakuje!, nawilża. 



Peeling i maska do stóp Efektima - Niezbyt pachnie, ale działa! Stopy stają się nawilżone, wygładzone.



Woda toaletowa Playboy Play It Lovely - pięknie pachnie, długo się utrzymuje.



Szampon Garnier Ultra Doux - pięknie pachnie, dobrze oczyszcza włosy, nawilża i sprawia, że są mega miękkie. 


Lakier Syoss - wspaniale utrwala włosy. Pisałam o nim TUTAJ.


Lakier Isana - nie lubię go, a kupuję (cała ja). Utrwala, ale na krótko. 


Jedwab Biosilk - ładnie nabłyszcza włosy. Jednak nie lubię jego składu. 



Golden Rose Pretty Colour - ładny kolor, nie mam zastrzeżeń.
No Name - ładny kolor, jednak od początku lakier był gęsty.
Sensique - był dobry, ale nadal szukam białego ideału. 



Pasta AquaFresh - wspaniale odświeża.


Oliwka po depilacji. Oliwka jak oliwka.



Krem naturalny Ziaja - jest strasznie tłusty, więc używałam go do ciała. Doskonale nawilża. Pisałam o nim TUTAJ.


Krem Ziaja SopotSun - jest genialny! Nawilża i zabezpiecza usta na upałach, chroni nasze znamiona. Jedynym minusem jest to, że na gorącu robi się płynny. 


Żel myjący Ziaja - masakra! Jak na początku polubiłam go, tak na końcu znienawidziłam. Nie mam pojęcia dlaczego nagle uczulił mnie. 


Maseczka Lirene - uwielbiam ją! Świetnie nawilża.



O tych próbkach nie mam zdania. Nie sądzę żebym kupiła pełnowartościowe wersje. 

Bardzo, bardzo proszę o wypełnienie tej "zawiłej" ankiety :) 
Dzisiaj, jutro, albo na tygodniu ;)
Będę mega wdzięczna <3



9 komentarzy:

  1. Mam ochotę na ten szampon z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam odżywkę awokado z garniera ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię puder sensique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten szampon z garniera jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych produktów prócz oliwki i jedwabiu Biosilk, który czeka na otworzenie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ankieta wypełniona, a denko ogromne! co do bieli, to ostatnio ktoś na blogu polecał wibo lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam ten żel z Ziaji. Widzę, że Tobie również nie przypadł do gustu. Mnie nie uczulił, ale totalnie się u mnie nie sprawdzał, bo nie mył dokładnie buzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zauważyłam kilka moich perełek. Dziękuję, że bierzesz udział w moim rozdaniu. Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń

Nie zezwalam na kopiowanie zdjęć i treści zamieszczonych na blogu.
Rozpowszechnianie zdjęć bez zgody autora podlega zarówno pod odpowiedzialność karną (art. 116) jak i cywilną (art. 79).
Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Alterra (1) antyperspirant (1) Argan Star (1) Avon (21) B.app (1) BabyDream (1) Balea (2) balsam (7) balsam brązujący (2) balsam do paznokci (1) balsam do ust (4) balsam&peeling (1) Barwa (1) Bath & Body Works (1) BeautyFace (1) BeBeauty (1) Bibułki matujące (1) Bioderma (1) Bioelixire (1) błyszczyk (1) Bourjois (1) cienie do powiek (1) Cinnamon Stick (1) Coloris Cosmetics (2) Dax Cosmetics (1) deba (1) Delia (1) Demakijaż (4) Denivit (1) Denko (36) Dermaglin (1) Dermena (1) DIY (1) Dove (1) e-naturalne (1) Editt (1) Efektima (1) Esencja perfum (1) Essence (3) Essie (2) Eveline (12) Farmona (2) Fitomed (2) Garnier (4) gel finish (1) Gliss Kur (1) GLOV (1) Gratia (1) Green Pharmacy (1) Heidi Klum (1) Herba Studio (1) I heart makeup (1) Ingrid (2) Isana (3) Jantar (1) jedwab (1) Joanna (2) Kailas (1) korektor (1) Kosmetyki DLA (1) kredka do oczu (1) krem (2) Krem do rąk (10) krem do twarzy (2) krem pod oczy (1) kuracja do włosów (1) La Rive (1) Lakier do paznokci (13) Lakier do włosów (1) Lashvolution (1) Laura Conti (3) Lirene (4) Lorea'l (2) Lovely (2) Mac (1) Mademoiselle (1) Mademoiselle Oud (1) Manufaktura Apteczna (1) Marion (1) Maseczka (6) Maska do włosów (1) masło (2) Mgiełka (1) miss sporty (1) nailmaker (1) Nivea (6) November Rain (1) Odżywka (4) odżywka bez spłukiwania (1) olej arganowy (1) oliwka (1) Oriflame (1) Palmolive (1) pasta oczyszczająca (1) Peeling (4) peeling do dłoni (1) perełki brązujące (1) Perfecta (1) Pędzel (2) Pilomax (1) płatki pod oczy (1) płyn do płukania ust (1) płyn dwufazowy (1) płyn micelarny (6) podkład (5) pomadka (3) puder (4) Rimmel (2) Rival de Loop (2) Rossmann (3) róż (1) Schauma (1) Schwarzkopf (1) Seche Vite (1) Sensique (1) serum (3) serum do rzęs (3) serum do stóp (1) Soraya (1) spray przyspieszający opalanie (1) suchy szampon (1) Synergen (1) Syoss (1) Szampon (8) Szminka (2) The Secret Soap (1) Tisane (3) tonik (1) Tusz do rzęs (6) utwardzacz do lakieru (1) Verona (1) Virtual (1) wcierka (2) White Flower's (1) Wibo (5) woda różana (2) Woda toaletowa (2) wosk (2) Yankee Candle (2) Ziaja (9) Ziaja Med (1) Zmywacz do paznokci (3) żel antybakteryjny (1) żel do twarzy (2) Żel pod prysznic (8) żel punktowy (1)

ODWIEDZAM: